Vi söker serviceinriktade timanställda till kundtjänst, Södertäl
Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Södertälje,
Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Håbo eller i
hela Sverige Till kontoret i Södertälje, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.
Vi söker dig som vill arbeta vid behov samt kring semestertider de kommande åren, där vi gärna ser att du kan arbeta minst 2 år framåt.
Om tjänsten
Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Kunderna möter du fysiskt på kontoret.
Dina fokusområden blir att:
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
• Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Tjänsten är placerad i Södertälje.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor. Du arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 10 december.
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Gruppchef Carolin Löttiger 072-526 27 17 eller Kontorschef Helene Schwartz 073-321 53 96.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.com eller SACO på
SACONordea@nordea.com.
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
Timanställning Två år.
Publiceringsdatum2017-11-20ErsättningTimlön
Timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarolin Löttiger
carolin.lottiger@nordea.seFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Storgatan 2B
15171 Södertälje
KontorsadressStorgatan 2B
Jobbnummer 3812118
Observera att sista ansökningsdag har passerat.