Vi söker säljare till Arena Personal i Stockholm
Impact Rekrytering och Organisationsutveckling / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Impact Rekrytering och Organisationsutveckling i Stockholm Vi söker ny säljare till Arena Personal i Stockholm
Vi söker dig som vill jobba som kundansvarig säljare hos oss på Arena Personal AB. Vi behöver förstärka organisationen med en säljare till vårt kontor i Stockholm. Du kommer främst att arbeta med kundsegmentet transport och logistik. Vi arbetar i team med säljare och leverans som framhjul och bakhjul. Det gör att det ställs höga krav på samarbetsförmåga men i utbyte får du ett stimulerande jobb i en dynamisk organisation.
Ditt fokus är relationsdriven försäljning av tjänster inom bemanning och rekrytering. Tillsammans med Arbetslivsresurs och våra samarbetspartners har vi nu en komplett HR-plattform att erbjuda våra kunder och därmed ett unikt erbjudande i branschen. Du kommer tillsammans med några kollegor att ansvara för Arena Personals försäljning i Stockholmsområdet. Du kommer att arbeta med nykundsbearbetning, prospekts samt merförsäljning hos befintliga kunder. Dina resultat följs upp och du rapporterar direkt till platschefen.
Vi arbetar i affärsystemet Intelliplan.
Publiceringsdatum2014-09-22ProfilFör att passa som säljare hos oss delar du våra värderingar; att vara personlig, engagerad och professionell. Du är en drivande person som trivs med telefonen och datorn, gillar kundmötet och älskar att dra in affärer. Du gillar utmaningar, är resultat- och lösningsorienterad och vill hitta det bästa att erbjuda kunden.
Erfarenhet av tjänsteförsäljning är viktigt, och erfarenhet från försäljning i bemanningsbranschen ser vi som ett plus liksom erfarenhet från logistik- och transportbranschen. Du har god erfarenhet av tjänsteförsäljning och trivs med B2B-försäljning, du är en relationsbyggande person som blir företagets ansikte utåt och vår främsta representant. Du är van att jobba mot uppsatta mål och gillar ett bra tempo.
Vi arbetar i en bransch med snabba förändringar och anpassar oss efter våra kunders behov och önskemål. Vi ställer krav på god IT-vana. Vidare bör du behärska såväl svenska flytande i både tal och skrift och ha goda kunskaper i engelska. Körkort är ett krav då ditt område är stora delar av Stockholm med kranskommuner.
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi finns i hela landet, med det största kontoret i Stockholm där vi arbetar inom flera olika affärsområden bl a logistik, transport, kundservice, ekonomi och fastighet. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Vi sitter i fräscha lokaler centralt i Stockholm tillsammans med våra systerföretag Impact och Arbetslivsresurs. Vi satsar på friskvård, är miljödiplomerade och har ett stort engagemang i arbetsmiljön. Är du en lagspelare med driv, social kompetens och humor kommer du att trivas hos oss.
Så ansöker duAnsvarig rekryteringskonsult är Ulla Mogard Impact Sverige, tel 08-587 117 44.
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Sökord: säljare, key account manager, account manager, kundansvarig, sälj.
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
Ersättning0
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUlla Mogard
FöretagImpact Rekrytering och Organisationsutveckling
AdressImpact Rekrytering och Organisationsutveckling
Fleminggatan 7
11226 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7 11226 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2004505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.