Vi söker Reseadministratörer för distansarbete & från vårt konto
Sykes Sweden AB / Kundservicejobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Härjedalen,
Älvdalen,
Orsa,
Mora,
Malung-Sälen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Härjedalen,
Älvdalen,
Orsa,
Mora,
Malung-Sälen eller i
hela Sverige Du har nu möjlighet att jobba i vår telefonkundtjänst för SAS, både på distans och från vårt center mitt i Härliga Härjedalen!
Vad innebär jobbet som Reseadministratör?
I din roll som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag, SAS. Du kommer hantera inkommande samtal från privatpersoner gällande deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänst som underlättar kundens resa, är en viktig del i ditt dagliga arbete. Detta i sin tur bidrar till kundens totala resupplevelsen. Du kommer vara en viktig del i resekedjan då kunden vänder sig till kundtjänsten med sina frågor inför, under och efter resan. Dina arbetsverktyg kommer vara telefon och dator så du ska känna dig bekväm att hantera dessa två.
Vad erbjuder SYKES?
Du inleder din anställning med 4 veckors betald utbildning. Efter avslutad utbildning får du med stöd av våra duktiga tränare och mentorer besvara dina första kundsamtal. Utöver tränare och mentorer har du dina arbetskamrater som med sin erfarenhet och kunskap gärna hjälper dig i ditt arbete.
Under rådande pandemisituation finns möjlighet till distansarbete men den möjligheten kommer att vara begränsad fram tills Covid-situationen stabiliserats och vår verksamhet återgår till att bedrivas från centret i Sveg.
För dig som vill flytta till Sveg, Härjedalen, erbjuder SYKES dig ett startbidrag/flyttbidrag som motsvarar din första månadshyra.
Behöver du hjälp att hitta boende hjälper vi dig gärna med tips om vart du ska vända dig. Vi har bra kontakter med både privata och kommunala hyresvärdar, flera av dessa erbjuder nya hyresgäster förmånliga rabatter på hyran upp till 12 månader.
Hur är det att bo & arbeta i Härjedalen?
Härjedalen ger dig möjlighet att ta del av vårt fina landskap med allt vad det innebär. Vintertid har du nära till välkända alpina anläggningar, välpreparerade längdspår och allt annat som ett snösäkert landskap kan erbjuda. Sommartid bjuder Härjedalen på fiske i världsklass, MTB cykling både på led och downhill eller ta en dagstur till toppen av Sonfjället, varför inte avsluta dagen med ett bad i Ljusnan.
SYKES erbjuder dig möjligheten till att kombinera arbete i en trevlig och utvecklande miljö. I Sveg har du sällan längre än 15 minuter till arbete vilket innebär att du istället för att pendla långa sträckor till ditt arbete, har möjlighet att få mer kvalitetstid efter avslutat arbetspass.
Låter det intressant?
Tveka inte att kontakta oss om du är intresserad av tjänsten som Reseadminstratör eller om du vill veta mer. Vi behöver din ansökan senast 6:e September.
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 13:e September!
Arbetstider
Du är schemalagd att jobba 40 timmar i veckan. Arbetstiden kommer att vara förlagd både på veckodagar och helger. Kundtjänstens öppettider är vardagar 07:00-19:00, lördagar 09:00-17:00 & söndagar 09:00-18:00.
Vilka är vi på SYKES?
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60 000 anställda hjälper vi 2000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen.
Publiceringsdatum2021-07-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressSykes Sweden AB
Herrögatan 25
84222 SVEG
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sykes Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Herrögatan 25 (
visa karta)
842 22 SVEG
Jobbnummer 5858987
Observera att sista ansökningsdag har passerat.