Vi söker personal inom lokalvård
HS Service och Support AB / Städarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos HS Service och Support AB i Kalmar,
Nybro,
Oskarshamn,
Karlskrona,
Ronneby eller i
hela Sverige HS Service och Support AB bildades 1984 och har idag ca 400 anställda. Huvudkontoret har sitt säte i Karlskrona. Vi finns på flera orter i södra Sverige.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att utföra städning och annat angränsande servicearbete samt upprätthålla god kvalitet på utfört arbete.
Vi söker nu städare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Kvalifikationer/Krav
• Du skall ha genomgått gymnasieskola eller motsvarande
• Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete
• Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
• Meriterande om du har utbildning inom SRY, PRYL eller Körkort är meriterande
Som person har du god servicekänsla och kan hantera olika möten med människor. Vi värdesätter egenskaper som lyhördhet, samarbetsförmåga samt noggrannhet och en positiv attityd. Du är en god ambassadör för vårt företag samt delar våra värderingar.
Anställningsform och arbetstider:
Deltidtjänst morgon och ev kvällsstäd samt helger
Tidigare erfarenhet av lokalvård.
Ditt arbetsområde är Kalmar med omnejd.
Publiceringsdatum2021-10-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-25
AdressHs Service och Support AB
Engelska Vägen 8
39356 Kalmar
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Lokalvårdare, Kalmar".
Arbetsgivare Hs Service och Support AB (org.nr 556582-6277),
http://www.hs-sos.se Engelska Vägen 8 (
visa karta)
393 56 KALMAR
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
work@hs-sos.se Arbetsplats Hs Service & Support AB
Kontakt Platschef
Mikael Johansson
mikael.johansson@hs-sos.se 0480-26290, 0708-309411 Jobbnummer 6070573
Observera att sista ansökningsdag har passerat.