Vi söker Innesäljare/ Kundsupportsadministatör till Swedavia
Manpower / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Swedavia Airport Telecom är en teleoperatör med huvudinriktning mot flygplatsnära tjänster och finns på alla Swedavias flygplatser. Vi levererar behovsbaserade och paketerade helhetslösningar inom tele-, data- och radiokommunikation till alla typer av flygplatsaktörer.
Just nu söker vi dig som vill arbeta som Innesäljare och Kundsupportadministratör. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till Swedavia Airport Telecom. Uppdraget startar omgående och sträcker sig över 12 månader. För rätt person finns mycket goda chanser till förlängning alt. direktanställning hos kund.
Innesäljare och Kundsupportadministratör stöttar Swedavia Airport Telecom AB s (förkortning AT) affär inom data-/tele-/radiokommunikation och säkerställer att de tjänster AT erbjuder externa och interna kunder levereras och supporteras i samarbete med våra partners. Rapportering sker till Gruppchef för Innesälj.
Publiceringsdatum2018-08-02Dina arbetsuppgifterDina primära arbetsuppgifter som innesäljare och kundsupportadministratör:
• Administrera fakturering av samtliga tjänster och produkter.
• Leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor.
• Kvalitetssäkra all information om kunder och deras produkter samt tjänster i AT's Asset Management System.
• Ta emot, utreda och besvara kundsupportärenden både internt och externt
• Vara administrativt säljstöd, registrera ordrar samt koordinera supportärenden och leveranser
• Stötta telefonistfunktionen med att besvara inkommande samtal.
Du måste även kontinuerligt hålla dig uppdaterad med de tjänster och leveransmöjligheter som AT erbjuder. Arbetet omfattar även en del besök på de flygplatser som ägs av Swedavia AB vilket innebär en del tjänsteresor inom Sverige.
ProfilDu som söker har en gymnasial utbildning gärna med inriktning mot ekonomi/marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Du har minst ett års erfarenhet av B2B-försäljning eller kundsupport
Du har mist ett års erfarenhet av backoffice/administration
Du har goda språkkunskaper och behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
Har du dessutom kunskaper inom IT-nät administration och är van att navigera i olika stödsystem kommer du att trivas i din nya roll.
Som person är du en problemlösare till naturen vilket gör att där andra ser hinder ser du möjligheter. Du är serviceinriktad, har en god samarbetsförmåga och ett stort leveransfokus.
Tid: Förväntad beläggning 100 %. Start omgående till en början 12 mån med stor chans till förlängning eller anställning.
Placeringsort: Stockholm Arlanda Airport. Arbetet omfattar även en del besök på de flygplatser som ägs av Swedavia AB vilket innebär en del tjänsteresor inom Sverige.
Så ansöker duRekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut, så ansök redan idag! Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på
www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Jenny Thonberg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-18
Ange följande referens när du ansöker: 47722
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Thonberg
Jenny.Thonberg@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
75321
75321 0380
KontorsadressS:t Persgatan 17
Jobbnummer 4271372
Observera att sista ansökningsdag har passerat.