Vi söker HR-generalist till Götene Vatten & Värme

Manpower AB / Administratörsjobb / Götene
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Götene, Lidköping, Skara, Skövde, Mariestad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Götene, Lidköping, Skara, Skövde, Mariestad eller i hela Sverige

Vill du tillhöra ett framstående företag som jobbar med samhällsviktiga frågor och vara med på en spännande tillväxtsresa?

Götene Vatten och Värme är ett kommunalt bolag som bedriver fjärrvärmeverksamhet i Götene och Hällekis samt ansvarar för vatten & avlopp i Götene kommun. Företaget har ca 30 medarbetare och omsätter ca 110 miljoner kr om året.

Hos oss kommer du ingå i den administrativa avdelningen som ger bolagsövergripande stöd till vår verksamhet. Här finns funktioner så som ekonomi, HR, kundsupport och administration. Som bolagets enda HR-representant kommer du att arbeta med mångskiftande arbetsuppgifter och ges stora möjligheter till personlig utveckling. Tycker du detta låter intressant? Då är du rätt person att söka tjänsten som HR-generalist hos oss på Götene Vatten & Värme.

Götene Vatten & Värme söker en HR-generalist som vill vara med och bidra till att driva och utveckla HR-området inom det kommunala bolaget. Vi erbjuder får en varierande roll och en härlig arbetsplats under detta föräldravikariat.

Som HR-administratör kommer du att ha ansvar för att verka för ett positivt arbetsklimat och utveckling på arbetsplatsen, samt att bolaget utvecklas på ett positivt sätt både tekniskt och ekonomiskt. Du kommer också att ha en strategisk roll som HR-rådgivare och vara drivande i att utveckla och implementera företagets personalpolitik.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta lönefrågor, administrativa rutiner, agera diarieförare under styrelsemöten, HR-processer och policyfrågor, personaladministration samt att stödja chefer vid rekrytering. Du kommer även att samordna arbetet kring GDPR, informationssäkerhet och IT-säkerhet.

Vi söker dig som har en affärsmässig inställning och alltid har bolageti fokus. Du är professionell i ditt arbete och ser till att det du gör skapar värde för företaget. Du har också förmågan att verka för att bibehålla eller utveckla företagets anseende.

Vi ser att du har relevant utbildning inom HR eller personaladministration, samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har även goda kunskaper inom arbetsrätt och kollektivavtal, samt erfarenhet av att arbeta med personaladministrationssystem.

Vi erbjuder en spännande och utvecklande arbetsplats där du får möjlighet att vara med och påverka företagets framtid. Tjänsten är ett vikariat på heltid med tillträde i juni.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete och som är van vid att arbeta självständigt. Du har god administrativ förmåga och är van vid att hantera dokument och information av konfidentiell karaktär.

Du kommer att vara anställd av Jefferson Wells och önskad startdag är den 26 juni.
Ansök redan idag för att vara med och bidra till ett viktigt samhällsarbete! Tjänsten tillsätts löpande, så vänta inte med din ansökan.



Om Manpower & Jefferson Wells
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "eedf3cb3-b9d4-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Jefferson Wells

Jobbnummer
7770921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: