Vi söker en teamledare till Kundservice, Stockholm
mySafety / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm,
Lidingö,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF och har kollektivavtal med Unionen.
Till företagets huvudkontor på Gärdet i Stockholm söker vi nu en erfaren teamledare för att vara driftansvarig för vår kundserviceenhet i Stockholm som besvarar samtal på svenska, finska och norska. Arbetet kommer att innebära att du ansvarar för den dagliga driften av kundserviceenheten i Stockholm samt tillsammans med kundservicechef och övriga medarbetare se till så att uppsatta mål som t ex servicenivåer och samtalstider uppnås. Då vi är en säljande kundservice så är det stort fokus på coachning av våra handläggare för att uppnå goda kvalitets, service och säljresultat. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för att den dagliga driften fungerar och att satta servicemål levereras Daglig coachning och uppföljning av handläggarna Hantera kundsamtal som eskaleras från handläggare Genomföra utvecklingssamtal och styrsamtal Administration kring personalärenden, attestera tidrapporter Tillsammans med workforce manager säkerställa att rätt resurser schemaläggs Vi söker dig som har: Erfarenhet av kundservicearbete i minst 2 år Erfarenhet av teamledarroll eller motsvarande från kundservicebranchen är mycket meriterande Analytisk förmåga Väl utvecklad förmåga att strukturera och organisera ditt arbete Förmåga att själv strukturera ditt arbete två ggr se ovan Resultatfokus Vana vid att prioritera och vågar fatta beslut Engagemang, karisma och framåtanda som gör att du skapar engagerade medarbetare som tillsammans med dig vill nå våra mål God förmåga att skapa relationer Brinner för kundservice Goda egenskaper i MS Office Goda färdigheter svenska och engelska (tal och skrift) Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag. Läs mer om företaget och våra tjänster på
www.mysafety.seKontaktperson:Gustaf Cronquist,
rekrytering@mysafety.sePubliceringsdatum2012-05-17Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGustaf Cronquist, Kundservicechef, 08-408 380 00
FöretagmySafety
AdressmySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm
Jobbnummer 1247165
Observera att sista ansökningsdag har passerat.