Vi söker en sjuksköterska som är nyfiken på postoperativ vård
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/op/iva, Civa, Avdelning 95 / Sjuksköterskejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/op/iva, Civa, Avdelning 95 i Göteborg Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Är du sjuksköterska och har ett intresse av att utvecklas inom postoperativ vård? Då har du hittat rätt!
Nu söker vi dig - sjuksköterska som är intresserad och nyfiken på vår Postoperativa vårdavdelning 95 A/B.
Till oss kommer både vuxna patienter samt barn för övervakning efter operationer. Vårdtiden är allt ifrån några timmar till dygnsvård.
Vi arbetar måndag till fredag och hos oss har du stora möjligheter att påverka dina arbetstider eftersom vi arbetar utifrån individuella scheman. Vi har även möjlighet att erbjuda dig rotation på avdelningen. Hos oss kommer du att få en grundlig praktisk och teoretisk uppläring efter dina individuella behov. Du kommer dessutom att få kontinuerlig kompetensutveckling, bland annat i form av internutbildningar och kurser.
Om arbetet
Du kommer att utföra sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska, av såväl teknisk som omvårdande karaktär. Postoperativ övervakning samt behandling av smärta och postoperativa komplikationer är uppgifter som kommer att ingå i ditt arbete.
Om dig
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och som har en vilja av att arbeta inom postoperativ vård. Några års erfarenhet av akutverksamhet är meriterande.
Vi ser gärna att du som söker är nyfiken, gillar variation och tempoväxlingar samt har förmågan att ta eget ansvar. Det är även viktigt att du kan hålla dig lugn samt kan visa empati och förståelse för patientens utsatta situation. Eftersom du kommer att arbeta mycket tillsammans med dina kollegor är samarbetsförmåga en viktig egenskap.
Är du vår nya kollega? Varmt välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Publiceringsdatum2018-12-12Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Snarast tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-13
Ange följande referens när du ansöker: 2018/7687
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAvdelningschef, Marina Henriksson 070-082 36 97 alt.
marina.e.henriksson@vgregion.seVårdenhetchef, Ulrika Norlin 031-342 92 44
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, CIVA, Avdelning 95
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, CIVA, Avdelning 95
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 4506977
Observera att sista ansökningsdag har passerat.