Vi söker en servicecenter koordinator till kund i Uppsala!

ProfessionalConsulting / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Är du en driven person med tidigare erfaremhet av direktkontakt med kunder samt goda språkkunskaper i både svenska och danska?
Då är det dig vi söker för denna spännande tjänst!

I den här rollen ingår du i ett Service Center Team där du via telefon och mail kommer att ha tät kontakt med kundens serviceingenjörer och kunder för att hantera inkommande serviceförfrågningar gällande deras medicintekniska utrustning. Till kunderna hör framförallt personal på sjukhusens medicintekniska avdelningar.
I denna roll har du ett stort ansvar som företagets ansikte utåt mot kunderna.

Vi söker en driven medarbetare med passande erfarenhet och goda språkkunskaper i svenska och danska.
Din roll är att planera, koordinera och prioritera serviceingenjörers uppdrag beroende på kompetens och tillgänglighet.
Du tar emot inkommande kundsamtal och serviceförfrågningar samt analyserar kundärenden, fördela ut resurser och vidtar rätt åtgärder. Du kommer att samarbeta med onlinetekniker för att leverera fjärrsupport och lägga in beställningar av reservdelar, följa upp ärenden och eskalera i organisationen vid behov.

Du blir anställd av Professional Consulting men arbetar på plats hos vår kund i Uppsala. Uppdraget är en tillsvidareanställning, måndag till fredag, kontorstider.

Publiceringsdatum
2015-01-09

Profil
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande arbete med direktkontakt med kunder 1-2 år. Du har tidigare arbetat med både interna och externa aktörer och har stor förmåga att arbeta självständigt och ta reda på lösningar på egen hand.

Du har stark social kompetens, är duktig på att kommunicera i tal och skrift.
Du talar flytande svenska, danska och engelska och har god vana av Office-paketet, främst Excel och Outlook.

Extra viktigt för denna tjänst är att du har förmåga att prioritera i stressade situationer utan att tappa fokus. Att du har en starkj analytisk förmåga, vana att hantera flera pågående ärenden samtidigt och är effektiv och snabblärd.
Du har gärna erfarenhet av system för att hantera beställningar.

Om företaget
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ProfessionalConsulting

Adress
ProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
ProfessionalConsulting

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2121791

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ProfessionalConsulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ProfessionalConsulting: