Vi söker en professionell receptionist som kan börja 1 november!
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vill du arbeta som receptionist på ett nyrenoverat huvudkontor? Är du ansvarstagande och gillar att träffa nya människor varje dag? Då kan vi ha något för dig!
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
• Ta emot och hjälpa besökare/gäster
• Svara i telefon och koppla vidare inkommande samtal
• Posthantering
• Förbereda konferenser
• Fyller på kontorsmaterial
• Översyn av lokaler samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet. Vi genomför personlighets- och kundskapstester på alla våra slutkandidater.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ordningsam och prestigelös.
Övrigt
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 07.45-16.30 med 60 min lunch.
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt med start 1 november.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag på
www.kfx.se Vid frågor kontakta Elin Andersson på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-10-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 2906
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Holmefeldt 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 3746112
Observera att sista ansökningsdag har passerat.