Vi söker en positiv och serviceinriktad person till Stockholm!

Hgrec AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hgrec AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi söker för kunds räkning en positiv och serviceinriktad person till deras Concierge-team i Stockholm!

Vi söker nu en positiv och serviceinriktad person till vår kunds Concierge-team i Stockholm. Avdelningens uppgift är att hantera de kunder som har tillgång till Concierge, en personlig och exklusiv tjänst som hjälper kunden att få tiden att räcka till. Med skräddarsydda lösningar assisterar de kunden med det mesta dygnet runt, året om, oavsett var i världen kunden befinner sig. Vi tror att du har erfarenhet från restaurangbranschen, helst från Helsinki. Språkkrav på finska och svenska.

Publiceringsdatum
2019-01-30

Om tjänsten
Vi söker nu en positiv och serviceinriktad person till vårt Concierge-team i centrala Stockholm. Avdelningens uppgift är att hantera de kunder som har tillgång till Concierge, en personlig och exklusiv tjänst som hjälper kunden att få tiden att räcka till. Med skräddarsydda lösningar assisterar vi kunden med det mesta dygnet runt, året om, oavsett var i världen kunden befinner sig.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att skapa goda kundupplevelser genom att skräddarsy erbjudanden efter kundens önskemål och behov. Du kommer till exempel att:

• Ta emot kundernas förfrågningar över telefon och via e-post

• Begära offerter från leverantörer i såväl Sverige som resten av världen

• Leverera lösningar, förslag och erbjudanden med förstklassig service till kunden

• Skapa goda relationer med kunder och leverantörer

• Hantera diverse administrativa arbetsuppgifter

• Tjänsten innebär också att du håller dig uppdaterad på nya produkter och program

Vi söker dig som

• Har minst gymnasieexamen eller likvärdig utbildning

• Har arbetslivserfarenhet inom restaurangbranschen/resebranschen/event eller motsvarande, alternativt relevant vidareutbildning

• Har minst två års erfarenhet från en serviceinriktad tjänst

• Har goda kunskaper i svenska och i finska (tal och skrift)

• Har goda kunskaper i engelska

• Har mycket god datorvana och kan lätt ta till sig nya system

Som person är du serviceinriktad, positiv och flexibel. Du har förmågan att snabbt ta till dig nya arbetsuppgifter och du kan själv driva ditt arbete framåt. Det krävs att du är noggrann, pålitlig och att du arbetar på ett strukturerat sätt för att säkerställa att du levererar högsta kvalitet. Vidare ska du ha förmågan att bygga långsiktiga relationer och skapa förtroende. Du kommer att arbeta tätt med ett team i Stockholm.

För att trivas i rollen som Concierge agent tror vi att du har ett brinnande intresse för mat och dryck. Det är meriterande om du har ett stort kontaktnät och talar flera språk.

Om företaget
Företaget arbetar med att ta fram förslag på olika typer av lojalitetsskapande lösningar som ska förstärka deras partners affärsidéer och strategier. Genom "Smarter Engagement", vilket innebär att de hjälper deras partners att bli ännu bättre på att få sina kunder att stanna längre, spendera mer och ytterst att rekommendera våra partners framför andra, d v s att ytterst bli ambassadörer för partnern. De gör detta genom att tillföra sin långa erfarenhet både från Sverige, Norden men även från deras internationella nätverk. Vi hoppas att du kan kombinera att arbeta både självständig och samtidigt vara teamspelare med övriga kollegor vid behov för att kunna erbjuda deras potentiella partners den bästa kompetensen från vår kund.

Deras partners arbetar framförallt inom Bank och försäkringsområdet men även inom Telekombranschen. De arbetar ofta med de ledande aktörerna inom respektive bransch. På Sverigekontoret sitter ca 10 personer. Vår kund har har funnits på den Nordiska marknaden i över 30 år och internationellt i över 40 år. Anställning sker hos kunden.

De erbjuder dig en noggrann upplärning, en tjänst med varierande arbetsuppgifter och en arbetsplats med högt i tak. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och lokalerna är ljusa och fräscha. Du kommer också få delta träning / workshops, lagmöten. Du kommer också ha möjlighet att bidra till utveckling och förbättring av rutiner och kvalitet

Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Dag- och kvällstid, schemalagt efter följande öppettider mån-fre 08.00-21.00, lör 09.00-17.00.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-01
Ange följande referens när du ansöker: Concierge agent
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hgrec AB

Kontorsadress
Holländargatan 29

Jobbnummer
4584244

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hgrec AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hgrec AB: