Vi söker en Ma/No - lärare som drivs av engagemang!

Elma School AB / Grundskollärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla grundskollärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Elma School AB i Stockholm

Nu söker vi dig, legitimerade lärare i Ma/No, som vill vara med och göra skillnad för våra elever gällande deras kunskapsutveckling.
Vi ser gärna att du har kunskaper i inkluderande lärmiljöer och ett intresse för ämnesutveckling.
Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter som lärare i Ma/No. I tjänsten ingår också mentorskap för några av våra elever.
Då vi är en mångkulturell skola med internationell profil är det en fördel om du har kunskaper i engelska då detta språk har en central del på skolan.
Hos oss möter du en fin arbetsplats som jobbar med lärande i en lärande organisation. Du bör vara en uttalad teamspelare då vi anser att gruppen utgör styrkan i arbetet kring våra elever.
Tjänsten omfattar 100%, med tillsättning senast 7/1 - 2020. Vi kommer att intervjua löpande under ansökningstiden, så skicka in din ansökan! Har du frågor och funderingar kring tjänsten, ring: 070-733 10 47.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Då vi använder oss av vår egna rekryteringsprocess, undanber vi oss att bli kontaktade av olika rekryteringsföretag eller annonssäljare.

Publiceringsdatum
2019-11-26

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-26

Adress
Elma School AB
Rågsveds skolgränd 8, Hus C
12465 BANDHAGEN

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Lärare -Ma/No - år 4-9".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Elma School AB (org.nr 556653-1421)
Rågsveds skolgränd 8, Hus C (visa karta)
124 65  BANDHAGEN

Ansökan
E-post: Rektorn@elmaschool.se

Arbetsplats
Elma School AB

Jobbnummer
4972131

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Elma School AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Elma School AB: