Vi söker en leklandskoordinator till Leo´s Lekland i Arninge!

ProfessionalConsulting / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en ledarroll? Gillar du högt tempo och trivs inom servicbranschen? Då har vi tjänsten för dig!

Leo's Lekland grundades i Luleå år 2006 och är idagsläget Nordens största leklandskedja. Företaget växer i mycket snabb takt och har idag anläggningar i såväl Sverige som Norge och Danmark. Leo's Lekland har nyligen öppnat i Arning och för deras räkning söker vi en koordinator.

På Leo's Lekland har man ett stort driv och engagemang för att serva sina kunder. För att trivas på Leo's Lekland tror vi att du är driven, målinriktad och gillar att arbeta i ett högt tempo.

I tjänsten som koordinator kommer du att ha ett delat personal- och driftansvar med biträdande platschef.

I arbetsuppgifterna för driften ingår:
• Serva kunder
• Servering, tillagning av enklare maträtter
• Daglig städning av lokaler och lekanläggning
• Kassahantering
• Göra inköp och förberedelser för barnkalas under helgerna
• Göra säkerhetskontroller av lekanordningarna
• Resultatansvar mot budget och arbeta mot företagets nyckeltal

Publiceringsdatum
2014-12-01

Profil
För att passa in för denna tjänst bör du ha någon form av dokumenterad ledarskapsutbildning eller ledarskapserfarenhet. Vi ser gärna att du haft en restaurangchefstjänst inom fastfood branschen. Det är meriterande om du har arbetat inom service- eller restaurangbranschen samt gärna inom kök.

Som person ska du ha lätt för att ta i, vara en teamspelare och ha en serviceförmåga. Du ska även vara målinriktad, självgående, flexibel och vara stresstålig. Då det är en tjänst som innefattar personalansvar bör du vara ansvarsfull och kunna motivera dina medarbetare. Vidare ser vi att du är en glad, social och framåt person med affärssinne samt en motivation av att ytterligare utvecklas i koncernen.

Ett krav är att du har B-körkort, grundläggande datorkunskaper och att du kan flytande svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du kan fler språk.

Tjänsten är på heltid och är en provanställning på 6 månader som sedan övergår i en tillsvidareanställning. Arbetstiderna varierar mellan 9-19 men ett krav är att du ska kunna arbeta varannan helg.

Tillsättning av tjänsten är omgående och vi tar emot ansökningar löpande så sök tjänsten redan idag! Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att den kandidat som väljs blir anställd direkt av vår kund.

Om företaget
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ProfessionalConsulting

Adress
ProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
ProfessionalConsulting

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2085699

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ProfessionalConsulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ProfessionalConsulting: