Vi söker en koordinator för vår leverans (vikariat) - Uddevalla
Anticimex AB / Övriga jobb / Uddevalla
2018-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en koordinator för vår leverans (vikariat) - Uddevalla" (publicerad 2018-03-06) ⬅️
Visa alla övriga jobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Uddevalla,
Trollhättan,
Göteborg,
Lidköping,
Strömstad eller i
hela Sverige Vi söker en koordinator för vår leverans (vikariat) - Uddevalla
Publiceringsdatum2018-02-13Dina arbetsuppgifterAnticimex står inför stora förändringar då vi under 2018 implementerar ett nytt affärssystem IFS. Systemet hjälper oss att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad per tekniker samt hög servicenivå mot våra kunder. För att vi på bästa sätt ska lyckas med detta kommer vi att genomföra piloter/tester i verksamheten. Detta för att säkerställa att våra system och arbetssätt fungerar enligt uppsatta mål.
Ditt arbete blir att med hjälp av nytt system planera teknikers tid utifrån geografi, kompetens och vart teknikerna behövs mest för stunden. Du pratar mycket i telefon med kunder och tekniker för att optimera planering. Start omgående, tidsbegränsad anställning på c:a 1 år. (möjlighet till förlängning) Tjänsten är placerad i Uddevalla.
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du är lösningsorienterad, är bra på att koordinera samt gillar ordning och reda
• Du är bekväm med att fatta snabba beslut
• Du har mycket god systemvana och har lätt för att sätta dig in i olika affärssystem. Har du kunskaper inom IFS är det ett plus
• Du talar och skriver svenska, även andra språkkunskaper är meriterande
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 25/2-18 . Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar.
För att läsa mer eller ansöka, klicka på länken:
http://bit.ly/2BTPZjvOm du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Platschef Sandra Mether
sandra.mether@anticimex.se alt
• 46704204911. Har du tekniska frågor gällande ansökningsförfarandet, kontakta
support@webcruiter.seVälkommen med din ansökan!
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 5 500 anställda i 17 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2017 en sammanlagd omsättning på ca 6 miljarder kronor.
Varaktighet, arbetstid
Start omgående, tidsbegränsad anställning på c:a 1 år. (möjlighet till förlängning)
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-25
FöretagAnticimex AB
AdressAnticimex AB
Box 47025
10074 STOCKHOLM
KontorsadressÅrstaängsvägen 21 B
Jobbnummer 3962157
Observera att sista ansökningsdag har passerat.