Vi söker en HR Generalist för långt konsultuppdrag

Avanzera AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Södertälje, Botkyrka, Huddinge, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Är du HR Generalist med hög servicekänsla och god koll på HR-processerna, då kan detta uppdrag vara en god matchning. Du kommer arbeta hos kund som sitter i Södertälje men tjänsten är hybrid så det finns möjlighet att även arbeta hemifrån. Uppdraget är på heltid, startar den 6e september och kommer pågå under ett år framåt.

Detta är en konsultinhyrning vilket innebär att du kommer bli anställd hos Avanzera. Du kommer få fast månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef.

Publiceringsdatum
2023-08-24

Dina arbetsuppgifter
Du kommer tillhöra HR Service Center som är en första kontaktpunkt för kundens allmänna HR-frågor. Man samarbetar med andra funktioner på företaget. Du kommer bidra till att chefer och medarbetare får professionellt HR-stöd. Du kommer att vara en viktig del i att bygga hur kundens framtida HR-stöd framledes kommer att se ut. Vara med att utveckla nya processer och standarder när kunden moderniserar och digitaliserar.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Svara på frågor via telefon och mail som rör HR-området
• Ha koll på avtal, regelverk och policys
• Vara ett stöd i HR-system
• HR-stöd inom andra regioner

Bakgrund
Vi ser att du har HR utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet 0-2 år inom HR. Vi ser gärna att du har kompetens inom HR-områdets processer och IT-system. Har du arbetat med Service Now och/eller Framgångsfaktorer är det meriterande. Du har mycket god förmåga att använda IS/IT administrativa system för att kunna ge rätt stöd och effektivisera det dagliga arbetet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av förändringsledning och är van vid ett högt tempo. Mycket god kommunikationsförmåga och arbetat med kommunikation tidigare. Utmärkta språkkunskaper i både svenska och engelska krävs.

Som person är du positiv och engagerad och har en "kan göra-attityd". Du är en lagspelare som gillar att samarbeta. Service kommer naturligt för dig, du är lyhörd och har förmågan att snabbt fånga upp kundens behov. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt och har förmågan att prioritera och byta fokus utifrån kundens behov.

Om företaget
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1619".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Cecilia Wiborg
cecilia.wiborg@avanzera.se
08-545 28 303

Jobbnummer
8056394

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: