Vi söker en erfaren receptionist till en vårdklinik
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Jobbeskrivning
Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!
Uniflex söker kontinuerligt nya erfarna receptionister som har möjlighet att arbete i Stockholm. Du ska ha minst 2-3 års erfarenhet av att arbeta som receptionst.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot kunder, posthantering och tidsbokningshantering: inkommande och utgående samtal. Då det kan vara högt tryck på växeln är det viktigt att du är stresstålig och kan hantera flera saker samtidigt. Viktigt att kunna stå på sig och vara bra på att hantera kunder vid olika situationer.
Personlig profil:
• självsäker & bestämd
• driven & självständig, får gärna komma med egna förslag och initiativ
• vill utvecklas med rollen
• prestigelös
• utåtriktad, social
Kompetenskrav:
• gymnasieutbildning eller motsvarande
• minst ett (2-3) års arbetserfarenhet som receptionist/Telefonist/Allround-kontorist
• goda kunskaper i svenska och engelska i tal
• erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
• goda kunskaper i MS Office
• kunskaper i att arbeta med tangentbordets kortkommandon före datormus
• förm ¨ga att skriva ett högt antal ord på dator per minut
I tjänsten ska följande arbetsuppgifter kunna utföras:
• ta emot besökare, bud & post
• ge service till allmänhet och personal
• telefonservice såsom växel och anknytningar
• postsortering
• registrering och avregistrering av besökare
Meriterande kunskaper:
• flerspråkig (arabiska, ryska, spanska)
• tidigare erfarenheter av kundtjänst eller motsvarande
Start för denna tjänst är 1/9, tillsvidare och heltid.
Lön: måndadslön
Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenhet som receptionist ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.
Vi ser fram emot din ansökan!
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-07-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 36794
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelene Ottosson
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014
Jobbnummer 3612462
Observera att sista ansökningsdag har passerat.