Vi söker en Customer Care & After Sales Manager till Ottobock
Huvudkontor/tillverkning / Ekonomichefsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Huvudkontor/tillverkning i Norrköping,
Nyköping,
Eskilstuna,
Västerås,
Stockholm eller i
hela Sverige Som Customer Care & After Sales Manager ansvarar du för att leda och utveckla avdelningarna Customer Care och After Sales utifrån ett effektiviserings- och affärsmässigt perspektiv. Du arbetar också med att stärka servicegraden mot våra nordiska kunder genom att kontinuerligt förbättra processer och utforska nya metoder för att höja servicenivån. I teamet ingår 16 personer som du kommer att leda genom en spännande tillväxtresa.
Vi erbjuder dig ett varierat, utmanande och stimulerande arbete i en internationell miljö karaktäriserad av en hög grad av självständighet i hög takt. Du har även möjlighet att utveckla tjänsten med både kortsiktiga aktiviteter och långsiktig strategisk planering.
Du har minst fem års arbetslivserfarenhet av att leda en kundtjänstavdelning eller liknande. Har du arbetslivserfarenhet inom försäljning och/eller service är det meriterande. Du har flytande språkkunskaper i tal och skrift i svenska och engelska.
Som person är du kundorienterad, lösningsfokuserad och en lagspelare samtidigt som du har god förmåga att organisera och strukturera ditt arbete. Vidare har du en hög servicekänsla och förmåga att bygga starka kundrelationer. I din roll som ledare är du strategisk och analytisk och kan ge tydliga direktiv och även vara ett stöd för ditt team i deras dagliga arbete. Du är professionell och skapar tillit hos personer du möter samtidigt som du är en utmärkt kommunikatör.
Ottobock är ett ledande varumärke på den ortopedtekniska marknaden. Via vår nordiska organisation erbjuder vi högkvalitativa, innovativa och tekniskt avancerade produkter och tjänster som hjälper människor att återställa och förbättra sin rörlighet och självständighet - Quality for life Vårt moderbolag, Ottobock Healthcare, är verksam på 51 marknader över hela världen och har en årlig omsättning på cirka 885 MEUR. Ottobock Greater Nordic Region bedriver verksamhet i Sverige, Finland och Benelux och vi är idag drygt 600 anställda med en årlig omsättning på cirka 123 MEUR. I Sverige har Ottobock verksamhet på flera orter och vi är cirka 400 medarbetare.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Norrköping. Du rapporterar till Sales Director för Ottobock Greater Nordic Region.
Publiceringsdatum2019-01-18ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-15
Ange följande referens när du ansöker: Customer Care & After Sales
KontaktKristina Gullman
kristina.gullman@ottobock.seFöretagHUVUDKONTOR/TILLVERKNING
AdressHUVUDKONTOR/TILLVERKNING
Box 623
60114 NORRKÖPING
KontorsadressLuntgatan 28
Jobbnummer 4564920
Observera att sista ansökningsdag har passerat.