Vi söker dig med vana av administration och telefon/IT
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Brukar du beskrivas som en lösningsorienterad och kundinriktad medarbetar? Låter det spännande med varierande arbetsuppgifter? Välkommen att läsa mer här!
Om uppdraget
Till vår kund, som arbetar för ett hållbart Västsverige, söker vi nu en administrativt kunnig person som kommer hantera telefonisystem och tillhörande arbetsuppgifter. Behovet startar omgående och beräknas pågå ca 4-6 månader. Det finns möjlighet till förlängning. Omfattning är heltid med placering i Göteborg.
Publiceringsdatum2022-02-08ArbetsuppgifterI rollen som telefoniansvarig kommer du att ha både en teknisk och en kundsupportroll, men där fokus bör vara på kundsupport och att vilja hjälpa medarbetare. Arbetsuppgifter innefattar att hantera beställningar och initial konfiguration samt test av telefonerna, hantera garantiärenden och att lämna ut telefoner till beställare. Vidare kommer du att ge support till beställare och personal i telefonifrågor och vara kontaktperson i samtliga telefoniärenden och frågor. Dessutom arbete med växelsystem Tele2 och hänvisningssystemet TRIO.
För rollen söker vi dig som har vana av kundbemötande och administration samt som trivs med att ge service. Det är ett plus om du har ett tekniskt intresse och nyfikenhet. Självklart är det viktigt att du är kommunikativ och pedagogisk i ditt arbete.
Kvalifikationer• Gymnasium eller likvärdig erfarenhet
• Erfarenhet av administration
• Önskvärt med vana av telefoni och/eller IT
• Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska, tal och skrift
• Meriterande om du arbetat i TRIO och/eller Tele2 växel
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2022-02-09.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linnea Lindström
Linnea.Lindstrom@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Linnea Lindström
linnea.lindstrom@bemannia.se 0771-845300 Jobbnummer 6321279
Observera att sista ansökningsdag har passerat.