Verksamhetschef till Aleris Primärvård och Rehabilitering Bollnä
Aleris Specialistvård och Primärvård Bollnäs / Undersköterskejobb / Bollnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Bollnäs,
Söderhamn,
Ljusdal,
Ockelbo,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aleris Specialistvård och Primärvård Bollnäs i Bollnäs Om Aleris Specialistvård och Primärvård Bollnäs
Aleris har fått förtroendet av Region Gävleborg att driva en stor del av verksamheten vid Bollnäs sjukhus. Vår verksamhet är organiserad i tre verksamhetsområden, Medicin med akutverksamhet, Operation och Primärvård med rehabiliteringsverksamhet. Vi erbjuder våra medarbetare en möjlighet att vara med och forma framtidens sjukvård som vi vill ska stå för entreprenörskap, korta beslutsvägar och frihet under ansvar.
Om arbetet och din utveckling
Vår verksamhet präglas av kontinuerlig metodutveckling, där medarbetarna är med och ansvarar för verksamhetens mål och resultat. Här finns möjlighet att utvecklas tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor i en arbetsmiljö präglad av våra värderingar: omtänksamhet, professionalitet, engagemang och nytänkande.
Vi erbjuder dig ett utmanande och utvecklande arbete, där verksamhets- och kvalitetsutveckling har en central roll. Du har det övergripande ansvaret för ekonomi och personal samt att leda och utveckla verksamheten med patienten i fokus. Ditt ansvar blir att säkerställa att primärvården på sjukhuset också fortsättningsvis ligger i framkant både medicinskt och organisatoriskt.
Verksamhetsområdet omfattar Hälsocentralen i Bollnäs, Hälsocentralen i Voxnadalen, Barnavårdscentral, Primärvårdsrehab och Specialistvårdsrehab.
Arbetet sker i nära samarbete med verksamhetens medicinskt ledningsansvarige, kvalitetsutvecklare och enhetschef. Som verksamhetschef rapporterar du till sjukhuschefen och ingår i sjukhusets centrala ledningsgrupp.
Om dig vi söker
Som person
Du är en affärsmässig och driven nytänkare som har förmågan att skapa engagemang för verksamhetens uppdrag och resultat. För att lyckas behöver du skapa förtroendefulla relationer internt och externt. Du inspireras av att leda andra och har en naturlig fallenhet för att entusiasmera och vidareutveckla allas kompetens.
Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete i en verksamhet som är specialiserad och ligger i framkant inom området. Du kommer att få stora möjligheter att tillsammans med ditt ledningsteam forma och bygga framtidens sjukvård.
Bakgrund
Vi söker dig som har en adekvat akademisk utbildning och tidigare erfarenhet av hälso- och sjukvård. Erfarenhet av ledarskap, ekonomi och resultatuppföljning är ett krav för att klara uppgiften. Du har tydliga visioner och strategier om vad du vill åstadkomma med verksamheten.
Ansökan och kontakt
Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter.
Sista ansökningsdag är 2017-06-25 men eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elisabeth Winsjansen, Affärsområdeschef Sjukvård Norra Sverige och Sjukhuschef tfn 070-7663509 mail
elisabeth.winsjansen@aleris.se eller Erik Sundholm, Tf Verksamhetschef och Medicinskt ledningsansvarig mail
erik.sundholm@aleris.se • --------------------------------------------------------
I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-06-02Ersättning Individuell lönesättning. Kollektivavtal finns.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKina Rubensson +46 725343377
FöretagAleris Specialistvård och Primärvård Bollnäs
AdressAleris Specialistvård och Primärvård Bollnäs
Bollnäs Sjukhus
82181 Bollnäs
KontorsadressSjukhusvägen 81
Jobbnummer 3535629
Observera att sista ansökningsdag har passerat.