VD-sekreterare

LudvikaHem / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LudvikaHem i Ludvika

LudvikaHem AB har idag 46 anställda som arbetar utifrån visionen att alltid erbjuda våra kunder "Det bästa boendet". Målet är bland annat att vara det ledande bostadsbolaget i regionen och den attraktivaste arbetsgivaren i kommunen. Företaget har idag ca 3200 lägenheter, 330 lokaler och omsätter ca 200 mkr.
Läs gärna mer om oss på www.ludvikahem.se [ http://www.ludvikahem.se/ ]

VD-sekreterare

Vi erbjuder en viktig roll i en framåtblickande verksamhet i ett team med engagerade medarbetare, gott arbetsklimat och högt i tak. Du kommer att vara med om att uppfylla visionen om "Det bästa boendet" i en region som står inför en mycket positiv utveckling de närmaste åren. På grund av pensionsavgång söker vi nu en engagerande och serviceorienterad VD-sekreterare.

Publiceringsdatum
2012-02-10

Dina arbetsuppgifter
• Företagets posthantering inkl diarie och arkivering
• Registrera ankommande leverantörsfakturor
• Telefon, kalender och e-posthantering för VD.
• Backup för lönehanteringen
• Styrelseadministration (kallelser, underlag, protokoll, bokningar mm)
• Boka och arrangera besök, möten, resor mm
• Inköp av kontorsmaterial
• Övriga administrativa uppgifter på en ekonomiavdelning.

Kvalifikationer
Som person är Du noggrann, prestigelös och har ett utmärkt ordningssinne för administration och stor känsla för service. Då arbetet medför stor kännedom om företagets angelägenheter ställs stora krav på integritet samt en förståelse för hur konfidentiell information hanteras på korrekt sätt. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på affärsmässighet, drivkraft och effektivitet. Vidare är Du flexibel, kan hålla många bollar i luften samtidigt och har en förmåga att överblicka och ligga steget före.

Du bör ha:

• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska språket
• En god kommunikationsförmåga
• Ett gott sinne för detaljer.
• Erfarenhet av diarieföring (dock ej ett krav)

Vi lägger stor vikt på din personlighet.

Vi samarbetar med Proffice i denna rekrytering. Läs mer om tjänsten och ansök via platsannonsen på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] eller www.ams.se [ http://www.ams.se/ ] under Lediga Jobb i Dalarnas län senast 4 mars 2012.Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Pernilla Modig, Proffice, tfn 0733-43 45 92.
Uppdragsgivare: LudvikaHem
Ort: Ludvika

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-04
Ange följande referens när du ansöker: 200214631
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Modig

Företag
LudvikaHem

Adress
LudvikaHem

Jobbnummer
1155511

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LudvikaHem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LudvikaHem: