VD-assistent på NCC Property Development

Inhouse AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om Inhouse / About Inhouse
Hyr och bemanna rätt och bästKompetens, arbetsform, omfattning. Det är enkelt, du bestämmer hur du vill ha det. Vår verksamhet bygger på kvalitetssäkrade arbetsmetoder som gör att vi vet vad du behöver från dag ett, och vi tar ansvar för det. Det gäller allt från enskild bemanning till hela åtaganden, helhetslösningar utifrån det behov du har. Detta har vi också våra egna metoder för.

Om kunden / About the Client
NCC är ett av de ledande bygg- och fastighetsutvecklingsföretagen i norra Europa med en omsättning på 57 Mdr SEK och 18 000 anställda. NCC Property Development utvecklar och säljer kommersiella fastigheter på definierade tillväxtmarknader i Norden, Baltikum och St. Petersburg. NCC kontrollerar hela värdekedjan från idé och affärsutveckling till uthyrning och försäljning.

Affärsområdet är organiserat med ett bolag som de 5 operativa enheterna rapporterar till, NCC Property Development Nordic AB. Bolaget söker nu en erfaren VD-assistent med placering på huvudkontoret i Solna. Du kommer att assistera VD samt delar av PD Nordic staben. Här får du möjligheten att arbeta i en omväxlande och intressant miljö.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som assistent ansvarar du för det administrativa stödet åt din VD samt ledningsgruppen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ha kontroll på och säkerställa VD's mail, telefonsamtal, kalender,
bokningar och liknande.
• Boka resor åt VD och vissa ledningsgruppsmedlemmar
• Boka och planera konferenser samt säkerställa ett högkvalitativt genomförande.
• Att vara IT-system superuser i olika system
• Göra utlägg och godkänna fakturor på VD's konto.
• Förbereda möten samt göra agenda till ledningsmöten samt skriva protokoll
• Säkerställa komplett Styrelsematerial
• PPT presentationer för allmänna presentationer, skrifter, konferenser och mässor.
• Vara affärsområdets representant för genomförande av koncernens medarbetarundersökning.
• Stöd till marknadsavdelningen genom att säkerställa översättning av pressmeddelanden, publicera material på intranätet, PPT's m.m.
• Ansvara för beställningar av dator, telefon, IDkort m.m. för nyanställda till avdelningen.
• Du kommer även samordna VD-assistenterna i PD's Business Units (5 länder) med syfte att stärka PD som en enad organisation.

Din profil / Your profile
Du arbetar effektivt och noggrant, du har förmåga att prioritera, du arbetar självständigt och kan driva egna projekt. Det är viktigt att du kan arbeta med parallella uppdrag samt har god kommunikationsförmåga. Du måste vara stresstålig, flexibel och van att ha många bollar i luften. Vi ser att du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs. För att vara rätt person för denna tjänst är det viktigt att du är mycket serviceinriktad och har en positiv attityd samtidigt som du har pondus och egen drivkraft. Vidare är det viktigt att du har hög integritet och känsla för sekretess. Som person är du en relationsbyggare som trivs att arbeta med andra.
Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet från en motsvarande tjänst, gärna från ett stort bolag. Du är bekant med och har förståelse för arbetet med ledningsgruppsmöten, styrelsemöten och liknande.

Du har mycket goda svenska och engelska kunskaper, det är meriterande om du behärskar finska i tal och skrift. Du är en skicklig användare av Office programmen och har god kunskap att skapa presentationer i PowerPoint. Vi ser även att du har ett generellt intresse för ett effektivt användande av IT-system.

Övrigt / Other
Uppdraget är en tillsvidaranställning med start snarast.

Jobbcoaching / Prenumerationstjänst
Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information besök: http://www.inhouse.se/coaching

Glöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida.
Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering.

Registrera dig på: http://www.inhouse.se/registrera/

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Upplever du ett Tekniskt Problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se .

Välkommen!

Publiceringsdatum
2013-04-08

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-17
Ange följande referens när du ansöker: 617
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Lycke evelina.lycke@inhouse.se
Josefin Thörnert josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1515258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: