Vass administrativ support till internationellt bolag
Komet Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker nu för kunds räkning tillfälligt en medarbetare till sin nordiska kundtjänst. Personen vi söker kommer i denna roll att fungera som ett administrativt stöd till övriga kundtjänstmedarbetare. Fokus kommer att ligga på ordermottagning via mail och fax.
Vår kund arbetar med att bidra till en hållbar mobilitetsutveckling för varor och människor genom tillverkning av däck för alla typer av fordon. De erbjuder även elektroniska tjänster kopplade till mobilitet och publicerar kartor, rese, restaurang- och hotellguider. De har idag ca 109 000 anställda varav 300 av dessa i Norden. Idag är det 20 personer som arbetar på kundtjänst. Dessa är indelade i länder och specialområden såsom produkt, storkund, online ordersystem, utbildning, etc.
Du kommer förutom att vara ett administrativt stöd till övriga kundtjänstmedarbetare att:
• Hantera inkommande order på telefon
• Fungera som länk mellan våra representanter på fältet och
kunderna
• Arbeta med kampanjer, merförsäljning och övriga
kundfrågor
• Uppföljning av kundordrar
Vi söker dig som har intresse av telefonarbete, är service- och säljinriktad, kvalitetsorienterad, stresstålig och trivs att jobba i team. Vi ser även gärna att du har arbetat administrativt sedan tidigare. För att vara framgångsrik i denna roll bör du ha goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel. Vi vill att personen vi söker är på plats från början av februari och behovet sträcker sig till slutet av april, men möjlighet till förlängning ytterligare en månad.
Vi tror även att du har tidigare erfarenhet från något kundtjänst, sälj- och/eller säljarbete. Vi ser gärna att din engelska och åtminstone ett nordiskt språk är flytande och i första hand ser vi gärna att du talar danska eller norska. Då produkterna är tekniskt komplicerade kräver detta ett intresse och förståelse för teknik och processer.
Detta är ett updrag som ingår i Komets uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.
Publiceringsdatum2012-01-17Arbetstider och omfattningStart: Början av februari Omfattning: Heltid, kontorstid Ansökan: Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer hålls löpande
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-SB, 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1131147
Observera att sista ansökningsdag har passerat.