Var med och förbättra det dagliga arbetet i en IT-support
Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till ett uppdrag hos en kund i centrala Stockholm söker vi dig som vill jobba i en kombinerad roll som innebär att både jobba med onsite support och att vara gruppledare för övriga i supportteamet.
Kunden är den ledande aktören inom företagshälsa och ledarutveckling. Med deras breda kunskap och stora engagemang hjälper de organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Kunden tror starkt på kraften i människan och har som mission "Make companies perform and employees thrive".
Som konsult på Centric får du självklart en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Publiceringsdatum2022-12-07Dina arbetsuppgifterDu kommer att ha en kombinerad roll som onsitetekniker med fokus på att leda det dagliga arbetet i en IT-support som består av fyra personer. Du kommer att arbeta ensam på Stockholmskontoret där du har kontinuerlig kontakt med ett supportteam som sitter i Alingsås.
Du kommer att stötta dina kollegor och följa upp incidenter genom att agera som change manager och följa upp, analysera samt lägga upp en förbättringsplan. I rollen kommer du även att ha ett tätt samarbete med IT-avdelningen som sitter i Norge.
Din profil och kvalifikationen
För att lyckas i rollen söker vi dig som tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete självständigt och driver vidare dina uppgifter. Du är bra på att bygga relationer i ditt team och med dina medarbetare som du supporterar. Du är en serviceinriktad problemlösare som trivs med kontakt med andra människor, är van vid att arbeta med ständig förbättring och att leda andra människor.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av onsitearbete
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Goda kunskaper i Azure Active Directory
• Erfarenhet av hårdvara, nätverk samt grundläggande informationssäkerhet
• Kunskap om ITIL och erfarenhet av att arbeta inom incident- och changeprocessen
Meriterande
• CGM J4
• MFA/VPN
• Tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom företagshälsovård
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Julieth Escobar på tfn: 0734-159387 eller
julieth.escobar@centric.euRegistrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ersättning Individuell lönesättning
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1670429811076".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693),
http://www.centric.eu Kontakt Centric_SE
julieth.escobar@centric.eu 0734-159387 Jobbnummer 7239553
Observera att sista ansökningsdag har passerat.