Vaktmästare

Karlshamns kommun / Vaktmästarjobb / Karlshamn
2015-03-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vaktmästare" (publicerad 2018-02-07) ⬅️


Visa alla vaktmästarjobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Karlshamns kommun i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Upplands Väsby eller i hela Sverige

till samhällsbyggnadsförvaltningen, driftserviceTidsbegränsad anställning april-september 2015

Publiceringsdatum
2015-03-12

Dina arbetsuppgifter
Du ansvarar bl a för markskötsel, tillsyn av fastigheter och renhållningen ute på
skärgårdsöarna under sommarhalvåret.

Kvalifikationer
Du ska kunna arbeta självständigt och planera arbetet för bästa effektivitet, vara
van att köra båt samt en ha bra kännedom om vår skärgård.

Övrig information
Körkort B är ett krav.

För mer information kontakta
Mattias Pettersson, driftschef, tfn 0454-812 04

Fackliga företrädare:
Kommunal, tfn 0454-811 91, 811 95

Sista ansökningsdag
2015-03-25
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka via länken i annonsen. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan, då den bedöms gentemot andra sökande. En ansökan till Karlshamns kommun är en allmän handling.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Dagtid Visstidsanställning 1/4-30/9 2015

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Berith Håkansson

Företag
Karlshamns kommun

Adress
Karlshamns kommun
Rådhuset
37481 Karlshamn

Kontorsadress
Rådhuset

Jobbnummer
2202059

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Karlshamns kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Karlshamns kommun: