Uthyrare sökes till kommunalt fastighetsbolag i Södertälje
Bemannia Kontor / Receptionistjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vi på Bemannia söker nu en uthyrare till ett kommunalt fastighetsbolag i Södertälje. Uppdraget är på heltid och förväntas starta så snart möjligt och pågå fram till 31 maj 2018. Tjänsten som uthyrare innebär att du tar emot inkommande samtal och mail. Du fördelar ärenden, begär in kreditupplysningar samt gör bedömningar och granskar intyg. Till din hjälp har du även ett gäng kunniga kollegor.
Dina arbetsuppgifter:
• Kundmöten, exempelvis vid kontraktsskrivning
• Svara på inkommande samtal och mail
• Begära in kreditupplysningar
• Granska intyg
• Att boka besiktningar
• Koordinera ärenden internt och externt
Dina kvalifikationer:
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice eller uthyrningsverksamhet
• Minst två års erfarenhet av fastighetsbranschen
• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna i Vitec och Office
• Flytande i svenska och engelska, tal och skrift
Meriterande:
• Högskoleutbildning med fastighetsinriktning
• Erfarenhet av fastighetsförvaltning, allmännyttan, kundtjänst med fastighetsinriktning, administrativ tjänst med hyresgästkontakt eller av fastighetsteknik
• Ytterligare språkkunskaper
Dina personliga egenskaper:
Vi söker dig som trivs med att ge förstklassig service, är noggrann och tycker om att ha många bollar i luften. För att passa hos kunden behöver du vara positiv, stresstålig och ha stor ansvarskänsla.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-11-27ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Lidén
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3824093
Observera att sista ansökningsdag har passerat.