Uthyrare/administratör till Ramirent

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Uthyrare/administratör till Ramirent" (publicerad 2016-11-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-21

Om företaget
Ramirent expanderar ständigt runtom i Sverige, och till vårt kundcenter för ställning och fallskydd i Brunna, söker vi nu en engagerad och kundorienterad uthyrare som trivs med ett högt arbetstempo.

Arbetsuppgifter
Som uthyrare kommer du i första hand arbeta med att hyra ut ställning och fallskydd till våra kunder. Du är kundens kontaktperson, rådgivare och problemlösare vid beställning per telefon och mejl. Även administrativa uppgifter såsom registrering i vårt verksamhetssystem ingår i arbetsuppgifterna.

Profil
Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har en gymnasieutbildning och teknisk grundkompetens. Erfarenhet av ställningsbranschen, maskinuthyrning, eller annat arbete i byggbranschen är meriterande. Vidare ska du kunna uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift samt ha goda datorkunskaper.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som uthyrare/administratör bör du vara utåtriktad, ha en hög servicevilja och sätter alltid kunden i främsta ledet. Du har affärsfokus, är förtroendeingivande och bra på att skapa långsiktiga relationer med både kunder och medarbetare. Vidare är du resultatinriktad och vill arbeta mot högt satta mål. Du måste kunna ta egna initiativ och ha viljan att lära och utvecklas. Du har en positiv inställning och ser dig själv som en driven lagspelare. Du inser vikten av säkerhet och hållbarhet, och du har god lokal kännedom. För att lyckas behöver du vara ansvarsfull, självgående, noggrann och strukturerad. Det är viktigt att du kan arbeta såväl självständigt som i grupp.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 745
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3119169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: