Utbildningskoordinator/Programansvarig till Finanskompetens
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Finanskompetens utvecklar och genomför utbildningar för företag inom finansbranschen. Finanskompetens är ledande inom utbildningsprogram för certifiering och SwedSec-licensiering. Våra utbildningar har genomförts av över 30.000 personer. Vi utvecklar kunskapstester, digitala distansutbildningar, skräddarsydda e-learnings och lärarledda utbildningar utifrån våra kunders behov. Finanskompetens agerar även strategisk partner för våra kunder inom regulatoriska frågor och compliance.
Vi är ett litet och snabbfotat bolag, med många stora kunder. Finansbranschen står inför stora utmaningar med digitalisering och ökad reglering och Finanskompetens satsar nu kraftfullt i en spännande fas av utveckling och tillväxt!
Publiceringsdatum2017-10-24Dina arbetsuppgifterFinanskompetens söker en driven och ordningsam utbildningskoordinator till deras växande team. Denna roll är en nyckelfunktion i bolaget där du kommer vara ansiktet utåt mot både kunder så väl som kursdeltagare samt samordna administrationen kring utbildningarna.
I rollen som Utbildningskoordinator kommer dina huvudsakliga uppgifter vara:
• Samordna och planera Finanskompetens olika utbildningstjänster
• Ansvara för administrationen kopplat till våra utbildningar
• Kundsupport via mail och telefon
• Programansvarig vid våra kurstillfällen
• Koordineringsansvar för elever, lärare och material
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av finansbranschen och är en administrativ talang som tycker om och ordning och reda. Du har erfarenhet av finansiell rådgivning genom till exempel telefonbank, privatrådgivning eller kundtjänst på bank eller försäkringsbolag.
Meriterande för tjänsten är Swedsec-licens eller tidigare erfarenhet från utbildningsverksamhet. Du är systemkunnig och har goda kunskaper i Officepaketet. Har du akademisk erfarenhet ser vi det som en fördel men ej ett krav.
Som person är du serviceinriktad och bra på att skapa ordning. Du trivs i en koordinerande roll med många kontaktytor och har ett naturligt kundfokus. För att passa i rollen ser vi att du är en självgående person som är kommunikativ och utåtriktad.
Då vårt företagsklimat präglas av flexibilitet och tätt samarbete ser vi att du är en lagspelare och att du har en entreprenöriell och lösningsfokuserad ådra!
Du erbjuds
Du erbjuds en spännande roll i ett välrenommerat bolag, med möjlighet att växa och utvecklas!
Bolaget sitter i trivsamma lokaler vid Norra Bantorget i centrala Stockholm.
I denna rekryteringsprocess samarbetar Finanskompetens med Jurek Rekrytering & Bemanning. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Nina Grundström på 0708-95 59 82 eller
nina.grundstrom@jurek.se. Urvalsprocessen sker löpande och du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNina Grundström 0708 95 59 82
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3765301
Observera att sista ansökningsdag har passerat.