Upphandlare, tjänster
Region Jönköpings län / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
2015-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Upphandlare, tjänster" (publicerad 2016-05-19) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jönköpings län i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Inköpsavdelningen
Är du vår nästa kollega som trivs med ditt yrkesval, kan bidra med kunskap, en rejäl arbetsinsats och är beredd att satsa på ditt uppdrag?
Hos oss ges du möjlighet till ett brett arbetsområde med stora kontaktytor. Du får ansvara för hela upphandlingsprocessen och avtalsuppföljningen och har stora möjligheter att påverka ditt arbete för att nå ett gott resultat. Område inköp har stor kompetens, ett gott arbetsklimat och våra uppdragsgivare ser oss som en självklar partner.
Vi jobbar inom tre olika områden, med tre olika team: Upphandling av utrustning, förbrukningsartiklar och tjänster. Den aktuella tjänster avser team tjänster.
Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas.
Publiceringsdatum2015-11-07Arbetsuppgifter• driva upphandlingsprojekt och teckna avtal
• kommunicera avtal till verksamheter/kunder
• konsultativt stöd till verksamheter i upphandlings- och avtalsfrågor
Din kompetens
Du har juridisk högskoleutbildning och gärna erfarenhet av inköps- eller upphandlingsarbete.
Vi söker dig som är trygg i dig själv och i din yrkesroll samt behåller ett realistiskt perspektiv och rätt fokus i situationer som kan upplevas pressande. Du tar eget ansvar i ditt arbete och driver arbetet framåt inom de ramar som finns, men vi ser även gärna att du är kreativ i ditt tankesätt. För dig är det viktigt att se resultat och alltid slutföra dina projekt.
Vår arbetsgrupp utmärks av arbetsglädje och gott samarbete och vi tror att även du kommer att bidra till att både sprida en positiv attityd i gruppen men även i relationen med våra kunder.
Vi ser att du, precis som vårt team, har starkt kundfokus och är tillmötesgående. Vidare strävar du efter att skapa engagemang och delaktighet i dina projekt och du gör vad du kan för att få kunden nöjd. Vi förväntar oss att du planerar, organiserar samt prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt och finns där för verksamheten.
Erfarenhet av projektledning är meriterande liksom kunskaper i Officepaketet.
Körkort B är ett krav då tjänsten innebär resor inom regionen.
Frågor och ansökan
Kontakta gärna inköpschef Carina Mattsson, 076-724 39 96, eller teamledare Thomas Axelsson, 070-649 71 41, för mer information om tjänsten.
Facklig kontaktperson för Vision är Carina Einarsson Jonsson, 070-342 43 98.
Sista ansökningsdag är den 25 november. Välkommen med din ansökan.
Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster:
Region Jönköpings län gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Område inköp har 19 medarbetare och upphandlar varor och tjänster för cirka 700 miljoner per år. Vår verksamhetsidé är att genom samverkan, tillgänglighet och kompetens vara kundens trygga och naturliga samarbetspartner inom vårt verksamhetsområde och ge kundnytta. Bra affärer är ett ledord för vår verksamhet
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, 100%, Tillträde Enligt överenskommelse -
ErsättningFast lön. Kollektivavtal finns.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-25
Ange följande referens när du ansöker: S402/15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jönköpings län
AdressRegion Jönköpings län
Husargatan 4
55111 Jönköping
KontorsadressHusargatan 4
Jobbnummer 2516896
Observera att sista ansökningsdag har passerat.