Upphandlare inom entreprenad alternativt varor och tjänster söke
Arena Personal Nordic AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Västerås,
Hallstahammar,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vår kund är i en snabbt växande fas och söker nu en upphandlare inom entreprenad alternativt varor och tjänster. Du kommer att bli anställd som konsult hos Arena Personal och uthyrd till vår kund inom Mälardalen. Tjänsten sträcker sig året ut med möjlighet till förlängning.
Tjänsten innebär att du arbetar med egna upphandlingar främst inom entreprenad och tekniska konsulttjänster. Du planerar, driver och genomför dina upphandlingar som projektledare. Du lämnar stöd till förvaltningen i samband med avtalsuppföljning. I tjänsten ingår vidare att bevaka rättsutvecklingen inom offentlig upphandling och ta de initiativ som behövs. Det ingår att informera och utbilda organisationen i inköpsfrågor och de ramavtal som kommunen tecknat. Du är med i utvecklingen och implementering av kvalitetssystemet genom att utveckla rutiner, metoder och processer inom upphandling och avtalsförvaltning.
Din profil
För att passa i rollen är du utbildad högskole- eller civilingenjör med erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen gärna från entreprenadsidan alternativt som upphandlare inom varor och tjänster. Ett stort plus om du har goda kunskaper om bygg- och anläggningsbranschens allmänna bestämmelser AB04, ABT, ABK, AMA systemet. Har du arbetat som byggprojektledare, upphandlare, inköpare eller liknande roller från bygg- och anläggningsbranschen ses det som meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt eftersträvar en blandning när det gäller såväl ålder som kön och etnisk bakgrund. Vi ser gärna att du brinner för att göra affärer och är lösningsorienterad i ditt sätt att arbeta. Du har ett starkt driv och trivs med att arbeta mot tydliga deadlines. Du behärskar det svenska språket i både tal och skrift, samt har en personlig mognad då vi ställer höga krav på din förmåga att samarbeta, skapa goda relationer och hantera kontrakt.
Urval sker löpande, så sök tjänsten redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2019-03-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 6605
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTu-Kien Tran
FöretagArena Personal Nordic AB
AdressArena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna
KontorsadressRademachergatan 1
Jobbnummer 4685904
Observera att sista ansökningsdag har passerat.