Upgrade your career - vi söker en stjärna till rollen som Partne
Upgraded People AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upgraded People AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Huddinge,
Ekerö,
Österåker eller i
hela Sverige Get Upgraded!
Är du ett socialt geni, sprudlar av ambition och känner dig oinspirerad av att vara ett litet kugghjul i ett större bolags hierarkiska miljöer?
Läs vidare - vi kan nämligen ha precis rätt utmaning för dig!
Upgraded är en ambitiös utmanare i en bransch som växer i raketfart. Vi söker nu efter nya stjärnor till vårt team som kan hjälpa oss att lägga i nästa växel.
IT-branschen är het. Den teknologiska utvecklingen driver vad som nu kommit att bli den fjärde industriella revolutionen. Aldrig tidigare har behovet av skickliga IT-konsulter varit så stort, och vikten av att ha rätt person på rätt plats så påtaglig.
Därför söker vi nu efter en affärsdriven Partner Manager som kan hjälpa våra kunder att fullborda sina ambitiösa projekt, genom att erbjuda landets bästa konsulter sitt nästa dröm-gig.
Publiceringsdatum2017-02-27Om tjänstenI rollen som Partner Manager kommer du ha en stimulerande arbetsmiljö, med högt tempo och varierande arbetsuppgifter - med fokus främst på att skapa goda affärer för våra partners.
Som Partner Manager är du spindeln i nätet, och har inslag av försäljning och service gentemot våra kunder, och agerar inköpare mot våra leverantörer.
Vanliga arbetsuppgifter:
Effektivt kunna förstå våra kunders behov och presentera rätt konsult för uppdraget.
Aktivt underhålla våra befintliga relationer och proaktivt vidareutveckla vårt partnernätverk bestående av konsultbolag och frilansande konsulter.
Förhandling av arvode och villkor, avtalsskrivning, hålla i intervjuer, aktiv search och administration av våra digitala kanaler är vanliga inslag i arbetet.
Vad vi söker
Vi söker dig som är i ett tidigt skede av karriären, motiveras av att få mycket ansvar från dag ett, och vill växa tillsammans med rollen så väl som företaget.
För att lyckas med ovan nämnda arbetsuppgifter och i rollen som vår nya stjärna på Upgraded tror vi att du är driven, strukturerad, självgående och lösningsorienterad. Du får gärna vara en prestigelös vinnarskalle ut i fingerspetsarna som älskar att göra affärer, samtidigt som du överlag är en väldigt härlig person som har lätt för att bygga relationer.
Har du dessutom ett genuint intresse för IT och Tech kommer du att få en flygande start.
Vi ser gärna att du har en ekonomi-, ingenjörs- eller beteendevetarutbildning, har en bakgrund inom försäljning, eller motsvarande erfarenhet där kundmötet varit i fokus.
Varför Upgraded?
På Upgraded kommer du få möjligheten att vara med och bidra till att utveckla en organisation, jobba nära affären och få möjligheten bygga ett enormt nätverk inom en framtidsbransch.
Vi är ett ambitiöst bolag som växer snabbt, och vad du än har för ambitioner för framtiden så kommer det finnas utrymme för att tillgodose dessa hos oss.
Vi tror också på att man både som individ och organisation blomstrar när man får frihet under ansvar, samtidigt som man alltid finns där för att hjälpa sina kollegor.
Vi sitter dessutom i helt fantastiska lokaler vid Stureplan, har bra förmåner, och hittar på många roliga aktiviteter tillsammans!
Vill du vara med på en resa och skapa framgång tillsammans med oss - sök genom länken nedan alternativt hör av dig till mig på
nihad.e@upgraded.seUpgrade your career! - Läs mer om Upgraded på vår hemsida -
www.upgraded.se Startdatum
Enligt överenskommelse
Omfattning
100 %
Ort
Stockholm
Ansök senast
2017-03-17
Referensnummer för detta jobb[113841]
Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUpgraded People AB
AdressUpgraded People AB
Barnarpsgatan 13
55316 Jönköping
KontorsadressBarnarpsgatan 13
Jobbnummer 3343562
Observera att sista ansökningsdag har passerat.