Uniflex söker erfarena receptionister i Sthlm!

Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.

Publiceringsdatum
2014-10-28

Beskrivning av jobbet
Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Uniflex söker i dagsläget en erfaren receptionist för en kunds räkning, Du ska kunna börja arbeta omgående! Kunden är belägen i Stockholms City med mycket goda kommunikationer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot inkommande samtal från kunder, ta emot besök, post och pakethantering, utföra lättare administrativa uppgifter samt kontroll av gemensamma ytor som kök och konferensrum. Då det kan vara högt tryck på växeln är det viktigt att du är stresstålig och kan hantera flera saker samtidigt, du bör ha minst ett års erfarenhet av liknande arbeten och kunna börja omgående.

Arbetet som receptionist ställer höga krav på att du har en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är orädd och har förmåga att ta egna initiativ när det behövs. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du är kommunikativ.

Denna tjänst är en såkallad "hyrköp" vilket innebär att man är anställd via Uniflex i 6 månader och blir sedan övertagen och anställd direkt hos kund.

Dina personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenhet som receptionist ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 14692
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Nyberg
Love De Val

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Box 7014, Stockholm-Globen

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2046491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: