Undersköterska till Operationsavdelningen, Hallands sjukhus Halm
Region Halland, Operations- och intensivvårdskliniken / Undersköterskejobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Halland, Operations- och intensivvårdskliniken i Halmstad,
Falkenberg,
Varberg eller i
hela Sverige Region Halland är en av Hallands största arbetsgivare. Vi är över 7 900 medarbetare inom 370 olika yrken - alla lika viktiga. Vårt huvuduppdrag är att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja utveckling och tillväxt. Visionen för vårt arbete är att göra Halland till den bästa livsplatsen. Region Hallands värdegrund sammanfattas "Vi KAN", där K står för kompetens, A för ansvar och N för nytänkande - ord som vi vill ska prägla alla oss som arbetar i regionen.
Hallands sjukhus omfattar akutsjukhusen i Halmstad och Varberg och vi bedriver även planerad verksamhet i Kungsbacka och Falkenberg. Vi har cirka 3 500 medarbetare som arbetar för att ge den bästa möjliga vården till hallänningarna och vi erbjuder specialistvård med hög kvalitet och god tillgänglighet. Våra medarbetare är nyckeln till att Hallands sjukhus har mycket goda resultat i många nationella mätningar och vi arbetar med ständiga förbättringar.
På Operation- och intensivvårdskliniken erbjuds anestesisjukvård, operationssjukvård, postoperativ vård, intensivvård och steriliseringsverksamhet. Operationsavdelningen har elva välutrustade operationssalar som bedriver akut och planerad vård inom ortopedi, kirurgi, kärlkirurgi, robotassisterad kirurgi, gynekologi, urologi, tand och öron-näsa-hals. Vi är cirka 100 medarbetare och arbetsgruppen består av operationssjuksköterskor, anestesisjuksköterskor och undersköterskor. Du kommer att mötas av en driven och engagerad grupp som präglas av högt i tak och ett gott samarbete.
Publiceringsdatum2018-08-07ArbetsuppgifterOperationsavdelningen i Halmstad söker efter en erfaren och engagerad person som tillsammans med oss vill vara en del av vår utveckling och gemenskap. Med din värme och kompetens får du våra patienter att känna sig trygga både inför och under operation.
Som undersköterska spelar du en otroligt viktig roll inte bara för den enskilda avdelningen utan för hela verksamheten. Du arbetar med peroperativ omvårdnad, medicinsk samt är med i planering och organisering av dagens operationer. Till hjälp har du dina kollegor där du tillsammans i team med andra yrkeskategorier arbetar för att erbjuda patienten bästa möjliga vård.
Vi erbjuder dig ett personligt anpassat introduktionsprogram baserat på dina tidigare erfarenheter.
KvalifikationerVi söker dig som tycker om ett omväxlande och utmanande arbete. Du trivs med att arbeta i grupp och är engagerad i ditt arbete samt har ett positivt bemötande gentemot både patienter och kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Du är utbildad undersköterska, gärna med några års erfarenhet av operation. Hör gärna av dig om du vill veta mer om tjänsten!
Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund!
Varmt välkommen med din ansökan!
ÖVRIGT
Vi kommer att utgå från ett löpande urval och rekommenderar därför dig att söka så fort som möjligt.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-26
Ange följande referens när du ansöker: HS 221/18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCharlotte Benstead 035-13 12 33
Pernilla Heinsvig 035-13 43 31
FöretagRegion Halland, Operations- och intensivvårdskliniken
AdressRegion Halland, Operations- och intensivvårdskliniken
Box 517
30180 HALMSTAD
Kontorsadress30185 Halmstad
Jobbnummer 4278188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.