Undersköterska

Perstorps kommun / Apotekarjobb / Perstorp
2016-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska" (publicerad 2018-08-06) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Perstorp, Klippan, Örkelljunga, Hässleholm, Höör eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perstorps kommun i Perstorp, Hässleholm eller i hela Sverige

Perstorps Kommun ligger centralt i norra Skåne och omsluts av en underbar natur som är så påtaglig att du femhundra meter från stationen befinner dig i skogsbrynet vid en vacker sjö. Ändå är omvärlden inte långt borta. Du når Helsingborg på 40 min, Hässleholm på 25 min och Malmö på 60 min. Kommunen har ca 7000 invånare och ca 550 anställda. I Perstorps kommun tillämpar vi rökfri arbetstid.

Vill du arbeta på en plats där man vill skapa samsyn och utvecklar verksamheten tillsammans, där man vill arbeta för att alla medarbetare ska känna delaktighet. Då är Perstorps Kommun något för dig.

Undersköterska till korttidsenhet/somatiskt boende. 75 % tjänstgöring.

Publiceringsdatum
2016-09-19

Tillträde
Enl överenskommelse.

Kvalifikationer
Undersköterskeutbildning. Erfarenhet av rehabiliterande arbete är meriterande.

Rekrytering sker löpande.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Kristian Håkansson områdeschef växl 0435-390 00
Maria Thomasson områdeschef vaxl 0435-390 00

Kommunalarbetarförbundet 010-442 79 59

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-25
Ange följande referens när du ansöker: SN1609/39
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Områdeschef Kristian Håkansson 0435-39150
Områdeschef Maria Thomasson 0435-39134

Företag
Perstorps kommun

Adress
Perstorps kommun
Torget 1
28485 PERSTORP

Kontorsadress
Torget 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3056219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perstorps kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perstorps kommun: