Tysktalande / Kundtjänst / Orderadministratör till ett inredning

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-12-06

Företaget
Företaget är ett inredningsföretag som levererar produkter till 33 länder över hela världen, med fokus på Skandinavien och Tyskland. De specialiserar sig inom hemtextil och har funnits i branschen i över 50 år. Deras värderingar är tradition, kvalitet och hållbarhet. De vill ligga i framkant vad gäller hållbar produktion, hög standard för arbetsvillkor och minsta möjliga miljöpåverkan. På kontoret idag arbetar det 17 personer, varav fem arbetar med kundtjänst. Här präglas kulturen av bra sammanhållning, omtänksamhet och hjälpsamhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som tysktalande kundservicemedarbetare arbetar du med kundservice mot företagets tyska kunder. Du svarar på förfrågningar från kunder via mejl och telefon gällande produkter och beställningar. Vidare hanterar du även ordrar och returer, har kontakt med säljare samt logistikhantering tillsammans med lager. Du kommer att arbeta i ett kundtjänstteam, där du arbetar närmast med din kollega som också har ansvar för tyska marknaden.
Arbetstiden är 8-17 måndag-torsdag och 8-16 fredagar.


Kvalifikationer
• Slutförd gymnasial utbildning
• Erfarenhet från orderhantering, service eller som innesäljare
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Flytande kunskaper i tal och skrift i tyska
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen är du en serviceinriktad person som på ett strukturerat sätt kan ta dig an dina arbetsuppgifter. Då du dagligen har kontakt med kunder är det viktigt att du är kommunikativ och vet vad som förväntas i en kundorienterad roll. Du är därtill en person som har lätt för att anpassa sig vid förändring, ser lösningar istället för problem och har förmågan att prioritera rätt då det tidvis är mycket att göra.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Karlaplan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, tysk, tysktalande, textil, kundsupport, centralt, inredning, hemtextil, service, kundservice

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Lotsander martin.lotsander@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3841279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: