TNG söker säljfokuserad och inspirerande teamledare till Babs Pa

TNG Group AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

TNG Group AB
TNG söker för Babs Paylinks räkning en säljfokuserad och inspirerande teamledare till avdelningen för kundsupport och avtalshantering.
Om uppdragsgivaren
Babs Paylink har funnits sedan 1999, då de tog över verksamheten för betalkortsterminaler från Swedbank. De utvecklar betaltjänster och betalterminaler och tillhandahåller service och support av högsta kvalitet till sina kunder. Idag administrerar de drygt 47 000 fristående och kassakopplade betalterminaler och är därmed marknadsledande i Sverige inom området säkra, snabba tjänster för kortbetalningar.
Babs Paylink har cirka 50 anställda och sitter i trevliga lokaler vid Odenplan i centrala Stockholm
Beskrivning av tjänsten
Som teamledare är dina huvuduppgifter att leda, coacha och motivera dina medarbetare i det dagliga arbetet inom avdelningen för teknisk kundsupport respektive administration och avtalshantering. Du har en nyckelroll när det gäller att skapa en positiv och engagerad laganda som bidrar till att gruppen levererar service på högsta nivå och når uppsatta mål. Du har personalansvar för din grupp och i nära samarbete med närmaste chef kommer du att planera och leda det dagliga arbetet.
Tjänsten är på heltid och är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av Babs Paylink. Tillträde sker enligt överenskommelse, preliminärt startdatum är 1 februari.
Vem är du?
Som teamledare är du en viktig förebild när det gäller att vara kundfokuserad och lösningsorienterad. Du är drivande och har förmåga att leda och engagera dina medarbetare. Du är nyfiken och har stort intresse av att arbeta operativt med att leda personal. Du är rak och tydlig i din kommunikation och är van vid att fatta självständiga beslut. För att passa in i rollen bör du även vara prestigelös, flexibel och ha förmågan att se möjliga förbättringsområden hos varje individ och hos gruppen som helhet.
Vi tror att du arbetat eller arbetar som teamledare idag och har god erfarenhet av ledarskap inom kundtjänst, support eller annan kundorienterad verksamhet. Goda kunskaper i svenska både muntligt och skriftligt samt god allmän datorkunskap är ett krav. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jonas Olsson. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Om TNG
TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer. Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena data/IT, kundtjänst/administration och ekonomi/HR/lön. TNG är Sveriges femte snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2011. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Linköping och Malmö.

Publiceringsdatum
2011-12-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 182
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonas Olsson, 08-410 639 22

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15 (Kungsbrohuset)
10132 Stockholm

Jobbnummer
1104410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: