Timvikarie till Avgiftshandläggning
Lindesbergs kommun / Ekonomiassistentjobb / Lindesberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Lindesberg,
Nora,
Örebro,
Ljusnarsberg,
Skinnskatteberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lindesbergs kommun i Lindesberg,
Haparanda eller i
hela Sverige Lindesbergs kommun växer. Vi söker kunniga och engagerade medarbetare som vill vara med och utveckla Lindesberg till att bli ännu bättre. 1 800 medarbetare arbetar med olika uppdrag på 140 arbetsplatser i vår kommun. Samverkan är ett honnörsord och vi vill stärka det i varje del av vår organisation. Välkommen att utvecklas vidare i vackra Lindesbergs kommun.
Lindesbergs kommun, Socialförvaltningen, avdelningen för Funktionsstöd,
söker en timvikarie till avgiftshandläggning till vår nya Myndighetsenhet.
Enheten består av bistånds-, LSS- och avgiftshandläggare, assistenter och
anhörigstrateg samt chef. Vi söker dig som vill vara med och bidra till
utvecklingen av vår nya enhet och som dessutom har stor arbetsglädje.
Arbetsbeskrivning
Avgiftshandläggare för timvikariat till Myndighetsenheten.
Arbetsuppgifterna består i myndighetsutövning vilket innebär att du på
delegation utreder, beräknar och beslutar om avgifter inom äldre- och
handikappomsorgens verksamhet. I uppgifterna ingår att handlägga
beslut som överklagas. I arbetet ingår också att dagligen svara på
frågor från vårdtagare och anhöriga om avgifter och fakturor
Publiceringsdatum2016-12-01KvalifikationerVi söker dig som har gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning,
eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för uppgifterna.
För att vara kvalificerad för tjänsten ska du ha erfarenhet av administration
och ha vana att arbeta med datasystem. Det är en fördel om du har erfarenhet
av myndighetsutövning.
Utöver ovanstående kvalifikationskrav kommer vi att lägga stor vikt vid
personlig lämplighet. Tjänsten fordrar att du är noggrann och har sinne
för detaljer. Du ska kunna strukturera din tid och dina arbetsuppgifter
på ett effektivt sätt. Du ska också ha en social förmåga och ett
professionellt bemötande gentemot kunder, såväl internt som externt.
Det är meriterande att vara finsktalande.
Övrig informationTillträde snarast.
Fackliga företrädare nås via kommunens växel, tfn 0581-810 00.
Vi tar endast emot ansökningar via HR-supporten.
Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings-/rekryteringsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid 11 dagar - 3 mån
ErsättningMånadslön
Timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-16
Ange följande referens när du ansöker: Soc 2016/249
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef Madeleine Wallin 0581-81000
FöretagLindesbergs kommun
AdressLindesbergs kommun
Stentäppsgatan 5
71180 LINDESBERG
KontorsadressStentäppsgatan 5
Jobbnummer 3190018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.