Tillsvidareanställning konsult inom controlling till EY Insourci
Ernst & Young AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ernst & Young AB i Stockholm,
Upplands Väsby,
Uppsala,
Nyköping,
Västerås eller i
hela Sverige EY Insourcing Services är specialister på att tillsätta interima resurser i samband med tillfälliga resurstapp. Stora internationella bolag är våra primära kunder. Vi har haft en fantastisk tillväxt och söker nu fler kompetenta medarbetare som har vad som krävs för att lyckas i rollen som ekonomikonsult på EY.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill ta dig an en roll som controller hos en av våra kunder. I rollen är du en del av arbetet med ekonomisk uppföljning i form av budget och prognos. Du stödjer verksamheten genom att sammanställa information för att förklara det ekonomiska läget.
Placering: Stockholm och Göteborg
Startdatum: Flexibelt
För att lyckas behöver du
Som person är du positiv och flexibel med en stark drivkraft samt förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du trivs att arbeta i en verksamhetsnära och kommunikativ roll med många kontaktytor i organisationen. Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta med andra och för att kommunicera i tal och skrift, såväl svenska som engelska.
Kvalifikationer för tjänsten
Examen från högskola/universitet med inriktning ekonomi
3-4 års arbetslivserfarenhet inom controlling
Vi ser också gärna att du har erfarenhet av
Budgetering & uppföljning
Variansanalys av verksamhetens resultat
Grundläggande kunskaper inom redovisning
Säljerfarenhet om du har en konsultbakgrund är meriterande men inget krav
Vad EY erbjuder dig
Värderar du din fritid lika högt som vi gör? Vi vill gärna vara en del av din resa där vi erbjuder dig möjlighet till personlig utveckling med en individuell utvecklingsplan och löpande coaching från mer seniora medarbetare. Inom EY, en global organisation finns stora utvecklingsmöjligheter och du kommer att få utmanande och utvecklande uppdrag inom olika branscher och varierande storlek av företag. Vi har ett unikt och mycket omfattande utvecklings- och utbildningsprogram där vi certifierar våra konsulter för att säkerställa att vi är ledande på marknaden. Vi delar din ambition om att du ska få en snabb kompetensutveckling för att du ska ges möjligheten att ta nästa steg i din karriär.
Kontinuerligt lärande: Du utvecklar tankesätt och färdigheter som hjälper dig att navigera in i framtiden.
Framgång så som du definierar den: Vi ger dig verktygen och flexibiliteten, så att du kan göra skillnad på ditt sätt.
Transformativt ledarskap: Vi ger dig insikter, coachning och självförtroende för att bli den ledare som världen behöver.
Inkluderande kultur: Du kommer att accepteras för den du är och få möjlighet att använda din röst för att hjälpa andra att hitta sin.
Läs gärna mer om vad EY kan erbjuda dig på ey.com/sv_se/careers, i sociala medier och på karriarbloggen.ey.com.
Om ovan stämmer in på dig, ser vi gärna att du skickar in din ansökan till oss.
Ansök nu.
Vi kallar till intervju löpande varför vi gärna ser att du ansöker så snart som möjligt. Sök senast den 30 november 2020. Din ansökan ska innehålla personligt brev, CV, betyg från universitet och/eller annan utbildning samt ev. intyg från tidigare arbetsgivare. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Patrik Fornander,
patrik.fornander@se.ey.com. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Emma Unger på
emma.unger@se.ey.com.
The exceptional EY experience. It's yours to build.
Publiceringsdatum2020-10-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressErnst & Young AB
Jakobsbergsgatan 24
10399 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ernst & Young AB (org.nr 556053-5873)
Jakobsbergsgatan 24 (
visa karta)
103 99 STOCKHOLM
Arbetsplats Ernst & Young
Jobbnummer 5409111
Observera att sista ansökningsdag har passerat.