Ticket söker medarbetare på Internet Backoffice
Ticket Privatresor / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ticket Privatresor i Nacka,
Karlstad,
Örebro,
Skövde,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Vi behöver förstärka vårt team på Internet Backoffice i Nacka. Våra arbetsuppgifter är bland annat att arbeta i Sales med flygkassor, dagskassor, slutföra bokningar där kund beställer försäkringar, hyrbil, porto, visum mm. Ticketgarantiärenden och diverse återbetalningar. Vi jobbar nära våra säljkollegor i butikerna och löser sådant som inte är möjligt för säljarna att slutföra själva. Jobbet innebär också biljettering, omskrivningar, uppföljningar, tidtabellsförändringar, ombokningar, reklamationshantering och support till våra Danska och Finska kunder på
www.ticket.dk och
www.ticket.fiArbetet hos oss är ett lagarbete, där flexibilitet och god organisationsförmåga är två viktiga delar. Vi uppskattar också att du är lösningsorienterad samt att du brinner för att ge service i världsklass, såväl internt som externt.
Vi vill att du har några års erfarenhet av Amadeus och har jobbat aktivt med tidsändringar. Talar du dessutom Finska och/eller Danska är det meriterande.
Tjänsten är på heltid och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 17 februari. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Tillträde enligt överenskommelse.
Din ansökan lämnar du här genom att klicka på länken nedan "Sök tjänsten"
Publiceringsdatum2013-02-04Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagTicket Privatresor
AdressTicket Privatresor
Box 151
13108 NACKA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-702 66 00
Jobbnummer 1457235
Observera att sista ansökningsdag har passerat.