Textredigerare för uppdrag i centrala Stockholm
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB
är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.
Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker nu en textredigerare för ett längre uppdrag hos ett informationsföretag i centrala Stockholm. Vår kund är ett etablerat svenskt företag och arbetar med informationstjänster för aktörer inom en specifik bransch.
Tjänsten
Uppdraget är på heltid i ca två veckor med start omgående. Du kommer att vara placerad på företagets kontor. Distansarbete är ej möjligt för detta uppdrag.
Publiceringsdatum2010-03-03Dina arbetsuppgifterDu kommer arbeta i MS Office samt företagets webbverktyg där du korrekturläser, stämmer av samt formaterar texter från webb till wordformat.
KvalifikationerFör tjänsten krävs:
• Gymnasieutbildning
• erfarenhet av att arbeta med texter
• Goda skriftliga kunskaper i svenska
• Goda kunskaper i Word Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarsfull.
Varmt välkommen med din ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Arbetstider och omfattningHeltid / 2 veckor, start omgående
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-09
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktOla Bergström, 08-586 22 724
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 598827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.