Telefonist till Swedbanks växel i Göteborg
TNG Group AB / Receptionistjobb / Göteborg
2016-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Telefonist till Swedbanks växel i Göteborg" (publicerad 2017-08-21) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du jobba med kundservice som telefonist på växel? Tycker du Swedbank är ett spännande företag? Sök jobbet som växeltelefonist med start omgående!
Swedbank arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder och har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna - enkel, öppen och omtänksam. Nu behöver vi på TNG dig som brinner för att ge service i världsklass, har en förmåga att alltid inge förtroende och sprider positiv energi runt dig till vårt team hos Swedbank!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Utöver möjligheten att få gedigen erfarenhet av arbete på en stor koncernväxel hos en av Sveriges största banker och få jobba med service och kundbemötande i en högprofessionell miljö, kommer du ha en av Göteborgs bästa vyer utanför fönstret - med Göta älv som granne.
För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som telefonist i Swedbanks växel är du bankens och koncernens ansikte utåt. Ditt ansvar är att:
* besvara växelns inkommande samtal
* hjälpa alla som ringer till banken till rätt person, bankkontor eller avdelning
* på kort tid hitta information i interna system för att snabbt ge rätt svar och vidarekoppling
* ge alla kunder ett effektivt samtal med hög kvalitet
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Jobbet är långsiktigt och du arbetar i Swedbanks koncernväxel, med placering i deras fina lokaler på Lindholmen i Göteborg. Du kommer att påbörja anställningen med en introduktionsutbildning under två veckor, med start så snart som möjligt.
Arbetstiderna är schemalagda och fördelas på vardagar mellan kl 08:00 - 18:00. Tjänsten är på heltid
VEM ÄR DU?
Det viktigaste är inte vad du hunnit göra hittills, det är viktigare vad du kan och vill göra framåt. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av kundbemötande och van att leverera service på hög nivå. Det är naturligt för dig att bemöta olika slags människor med olika behov. Har du telefon- och datorvana, och dessutom är stresstålig när kundbelastningen är hög, så är det toppenbra!
Vi vill att du i ansökan motiverar varför du är intresserad av jobbet och vad du kan som gör att du är rätt person för jobbet. Då anställningsbehovet är direkt söker vi i första hand dig som är tillgänglig omgående.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-11-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecca Hallberg 031-7612229
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg
KontorsadressKorsgatan 3
Jobbnummer 3162444
Observera att sista ansökningsdag har passerat.