Tele2 söker en ny Value Champion till kundservice i Karlskoga!

Tele2 Sweden / Butikssäljarjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Karlskoga, Lekeberg, Degerfors, Nacka, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tele2 Sweden i Karlskoga, Örebro, Karlstad, Skövde, Eskilstuna eller i hela Sverige

Forget what you already know about us.

That will always be yesterday's Tele2. We change things - by challenging everything - every day. It may be the way people all over the world connect, work or socialize. Or it may be the way we ourselves work and operate here at Tele2. Change and challenge is in our DNA and has been since the day Tele2 was born. This takes fearlessness and courage. It takes a liberating and flexible workplace. And most important, it takes great people, with great potential, and the ability to work and develop in an ever-changing environment. People like you?

Vi söker en ny medarbetare till Value Champion team!

Customer Operation inom Tele2 Sverige hanterar kundservice för våra privatkunder. Delar av vår kundservice driver vi i egen regi och vissa delar driver vi tillsammans med partners. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra kvalitet och driva effektivitet för att ge våra kunder en service i världsklass. För att ytterligare höja kvaliteten i vår service har vi startat två Value Champion Team.

Målet för Value Champion Teamen är att lösa kundens ärende fullt ut, det vill säga att kunden inte skall behöva kontakta oss i samma ärende igen. Det är därför viktigt att våra Value Champions går utanför ramarna, tar egna beslut med utgångspunkt att rotorsaken till ärendet skall lösas och agerar utifrån vår affärsidé.

Dina ansvarsområden kommer att vara...

- Kommunikation med kund via telefon, mail och chatt.
- Ta personligt ägandeskap över kundens ärende och vid behov driva ärendet vidare inom Tele2s organisation.
- Kontinuerlig återkoppling till kunden under ärendets levnadstid.
- Analysera och återrapportera rotorsaker till varför våra kunder upplevt problem och hur rutiner/ processer kan förbättras.
- Försäljning utifrån behovsanalys i samband med kundärendet.

Vi söker dig som har...

- Tidigare erfarenhet av kundkontakt
- Slutförd gymnasieutbildning eller högskolekompetens
- Intresse för Tele2s produkter och tjänster
- Du är flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Som person tror vi har hög social kompetens och trivs med att ha många kontaktytor. Du tar eget ansvar, fattar beslut och skapar resultat i högt tempo. Du är kreativ, nytänkande och framförallt kund- och lösningsorienterad. Du har lätt för att samarbeta och skapa relationer då arbetet innebär tät kontakt med övriga medarbetare på avdelningen samt andra enheter på Tele2.

Det här är vad Tele2 kan ge dig...

• en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.

• stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.

• Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad i Karlskoga.

Är du en Value Champion? Sök till tjänsten redan idag då intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-02-15

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-01
Ange följande referens när du ansöker: 2018/74
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tele2 Sweden

Adress
Tele2 Sweden
Borgarfjordsgatan 16
16440 Kista

Kontorsadress
Borgarfjordsgatan 16

Jobbnummer
3966232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tele2 Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tele2 Sweden: