Teknisk produktsupport till Pahlén

Manpower / Övriga jobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person som trivs med kundbemötande och tekniska frågeställningar? Då är den här tjänsten för dig!

Pahlén är ett genuint svenskt företag med 50 års erfarenhet av tillverkning av kvalitetsprodukter för swimmingpooler. Vi tillhandahåller idag utrustning för såväl små privata bad, som stora offentliga anläggningar. Produkterna tillverkas i material av högsta kvalitet, som garanterar lång livslängd och driftsäkerhet. En stor del, cirka 70 %, av vår produktion exporteras. Vi är 50 anställda och all tillverkning sker i våra fräscha lokaler i Upplands Väsby.

Publiceringsdatum
2017-05-08

Dina arbetsuppgifter
Supporten bemannar du tillsammans med dina kollegor där ni hanterar tekniska frågeställningar rörande företagets produkter. Supportarbetet sker främst via inkommande samtal eller e-post. Ditt primära arbete innebär att främja och supportera kunder och säljare med teknisk produktinformation. I rollen kommer du också att hjälpa kunder med offerter och garantifrågor. Du kommer att ha ett tätt internt samarbete med produktchef, säljare, kundservice och teknikavdelningen.

Är du intresserad: Läs mer och ansök här

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-15
Ange följande referens när du ansöker: 22704
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Moberg Maria.Moberg@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
11181
11181 0163

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3483954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: