Teknisk koordinator / Kundkoordinator

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2020-11-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk koordinator / Kundkoordinator" (publicerad 2021-11-09) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-11-18

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 50 till och med vecka 1, du arbetar ej röda dagar. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund.

Om företaget
Till Bravuras kund inom telekombranschen söker vi nu kundkoordinatorer.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll har du en koordinerande och kundnära roll. Du kommer bland annat att felsöka och utreda incidenter i fiber- och kopparnät, där du får in dina ärenden via ett ärendehanteringssystem. Du har daglig kontakt med kunder och tekniker, där viss dialog sker över telefon, där ditt ansvar är att agera samordnande länk mellan dessa två intressenter.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom ett serviceinriktat yrke
• Du har god datorvana samt erfarenhet att arbeta i flera system
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker tjänsten är en person med ett tekniskt intresse som trivs i en roll där du samarbetar med andra. Du trivs i en roll där du ge god service till andra och anstränger dig för att få fram en kundanpassad lösning. Att ta egna initiativ och bidra till att skapa resultat ser du som motiverande.

Övrig information:

Start: Vecka 49 eller vecka 50
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk koordinator, kundtjänst, kundservice, support, koordinator, kund, kunddialog, kundkoordinator, teknisk administratör, analytiker, driftanalytiker, nätanalytiker, nätdriftsanalytiker, telekom, teknik, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5450472

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: