Tekniksk kundtjänst och servicekoordinator till Boon Edam-konsultuppdrag
Ps Partner AB / Kundservicejobb / Solna
2025-01-31
Visa alla kundservicejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Solna,
Stockholm,
Sollentuna,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinatortill Boon Edam i Solna. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag i 12 månader med chans till förlängning. Med start snarast enligt överenskommelse.
Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer - från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service.
I rollen ingår:
• Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service.
• Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker.
• Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service.
• Ta emot och skapa order i affärssystem.
• Fakturering
Vi tror att du har:
• Stark problemlösningsförmåga.
• Ett par års erfarenhet från kundservicearbete
• Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt
• Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse.
Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem
Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter.
Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk.
Vem är du?Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP.
Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift.
Det är meriterande att tidigare ha arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse.Föräldravikariat 12 månader med möjlighet till förlängning.
AnsökanVi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Erikssonpå
sandra@psxpress.se Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ps Partner AB (org.nr 556816-1961),
http://www.pspartner.se Arbetsplats PS Partner
Kontakt Sandra Syrén Eriksson
sandra@psxpress.se 0706-78 03 33 Jobbnummer 9138501