Tekniksk kundtjänst och servicekoordinator till Boon Edam-konsultuppdrag

Ps Partner AB / Kundservicejobb / Solna
2025-01-31


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Solna, Stockholm, Sollentuna, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinatortill Boon Edam i Solna. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag i 12 månader med chans till förlängning. Med start snarast enligt överenskommelse.

Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer - från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service.
I rollen ingår:
• Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service.
• Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker.
• Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service.
• Ta emot och skapa order i affärssystem.
• Fakturering
Vi tror att du har:
• Stark problemlösningsförmåga.
• Ett par års erfarenhet från kundservicearbete
• Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt
• Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse.
Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem

Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter.
Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk.
Vem är du?Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP.
Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift.
Det är meriterande att tidigare ha arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse.Föräldravikariat 12 månader med möjlighet till förlängning.
AnsökanVi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Erikssonpå sandra@psxpress.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ps Partner AB (org.nr 556816-1961), http://www.pspartner.se

Arbetsplats
PS Partner

Kontakt
Sandra Syrén Eriksson
sandra@psxpress.se
0706-78 03 33

Jobbnummer
9138501

Prenumerera på jobb från Ps Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ps Partner AB: