Tech lead / Senior utvecklare med erfarenhet av MS Dynamics CRM, Stockholm
Shaya Solutions AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden efterfrågar en Tech lead / Senior utvecklare till fortsatt utveckling och underhåll av deras tillståndssystem. Systemet baseras på Microsoft Dynamics CRM och har i hög omfattningen anpassats till verksamhetens behov. Systemet består även av två webbplatser kopplade till CRM:et och ingår i ett integrationstätt systemlandskap med en mängd beroenden.
Som Tech lead / senior utvecklare arbetar du primärt med systemutveckling men är också inblandad i arkitektur och lösningsdiskussioner, du kommer att vara en viktig del av ett tvärfunktionellt agilt team på ca 10 personer, samt i utveckling av hela produktområdet och de flöden som är relaterade till tillståndshantering.
Du bidrar aktivt till teamets utveckling och gärna tar ett helhetsgrepp i allt från verksamhetens behov till implementation. Du är driven, kommunikativ och har god samarbetsförmåga.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Minst 5 års dokumenterad erfarenhet som utvecklare av MS Dynamics CRM
• Minst 1 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av systemutveckling i C#
• Erfarenhet av att jobba i automatiserade CI/CD bygg- och deployment-miljöer under minst 2 år.
• Erfarenhet att arbeta med typescript/javascript under minst ett uppdrag
• Minst 2 års erfarenhet av förvaltning i MS Dynamics CRM baserad produkt
• Minst 3 års erfarenhet av sw (software) utveckling i agila team
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Erfarenhet av minst 1 uppdrag med kravutredningar och kravanalys tillsammans med verksamheten/affären.
• Minst 1 års erfarenhet av utveckling av integrationer och att speca API och integrationskontrakt.
• Minst 2 års erfarenhet av arbete med deploysverktyg (t.ex. Octopus, Team City, eller motsvarande)
• Minst 2 års erfarenhet av att arbeta med utveckla migrerings script, flöden
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Kontakt Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se Jobbnummer 7201102
Observera att sista ansökningsdag har passerat.