Teamledare leverantörsreskontra

SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Lund, Svedala eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
För en utvecklande tjänst på vår kunds Shared Service Center i centrala Malmö söker vi nu en teamledare leverantörsreskontra. Vi söker dig som trivs i en spännande och dynamisk miljö, där din insats gör skillnad.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter
Som teamledare för leverantörsreskontragruppen ska du på ett rationellt och effektivt sätt operativt vara en tillgång i det dagliga arbetet kring leverantörsfakturahantering, med dagliga arbetsuppgifter såsom inscanning och registrering av fakturor samt kontakt med leverantörer. Du leder ditt team och utvecklar, driver och strukturerar rutiner och processer i samarbete med dem. Du kommer även vara behjälplig med övriga arbetsuppgifter inom avdelningen beroende på behov.
Befattningen rapporterar till ansvarig för Shared Service Center. För rätt person finns det karriärmöjligheter i en framgångsrik koncern.
Bakgrund och kvalifikationer
Vi söker en person med någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt god erfarenhet innefattande ovanstående arbetsuppgifter. Du är väl insatt i arbetet på ett Shared Service Center och har i tidigare roller varit delaktig i/ansvarig för att utveckla processer och rutiner. Du har goda kunskaper i engelska och MS office. Ett plus är om du har arbetat med Medius och Axapta.

Publiceringsdatum
2011-10-19

Så ansöker du
Då vi tar emot ansökningar löpande vill gärna ha din ansökan snarast. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Sebastian Anderson på 040-665 51 02.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enl. ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sebastian Anderson

Företag
SJR AB

Adress
SJR AB
Box 7420
10931 Stockholm

Jobbnummer
1058386

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB: