Teamledare kundsupport

Liko AB / Inköpar- och marknadsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Liko AB i Luleå, Jokkmokk, Uppsala, Täby, Solna eller i hela Sverige

Hill-Rom är en världsledande medicinteknisk koncern som finns i 80 länder och har 6500 anställda. Sedan hösten 2008 ingår det svenska patientlyftsföretaget Liko i koncernen. I Sverige/Norden möter vi kunderna med en gemensam organisation. Inom koncernen utvecklar, tillverkar och marknadsför vi medicinteknisk utrustning, i huvudsak patientsängar, tryckavlastande madrasser, personlyftar och lyftselar för användning vid sjukhus, äldreboenden och inom hemvård. Vårt nordiska huvudkontor är placerat i Luleå och vi har lokalkontor på åtta platser i Sverige samt två i Norge, inom denna del av vår verksamhet arbetar ca 50 personer. Läs mer på www.hill-rom.se och www.liko.se
Vi söker nu en Teamledare som är driven, engagerad, problemlösare och har en passion för att supporta kollegor och våra kunder i kundservice Norden.
Du kommer att dela din tid mellan att leda ett kvalificerat team inom kundservice med ordermottagare och servicekoordinatorer totalt 4 personer, och att själv jobba som ordermottagare. Att arbeta som ordermottagare hos oss innebär att du hanterar beställningar från kunder i hela landet. Du arbetar omväxlande med ordermottagning,forecasting orderregistrering, fakturering, kontroll av leverantörsfakturor, rådgivning och problemutredning.
Du som söker det här jobbet bör ha erfarenhet som ledare samtidigt som du ska vara en duktig administratör, engagerande, noggrann, ansvarstagande och kunna hålla många ¨bollar¨i luften. Det är en stor fördel om du arbetat med ordermottagning tidigare och är van vid att självständigt söka svar och lösningar på olika frågor. Vi har mycket inkommande beställningar och därför är det viktigt att du självständigt kan prioritera och hålla koll på många delar i en arbetsprocess samtidigt. Eftersom du kommer arbeta i ett internationellt företag så är det ett krav att du har goda kunskaper i engelska.
Meriterande om du har erfarenhet av lageradministration och rutiner kring inventering.
Kundservice är en viktig del av vår verksamhet och som Teamledare för kundservice sitter du självklart med i den Nordiska ledningsgruppen.
När du börjar kommer du praktiskt introduceras i våra arbetsprocesser och system parallellt med utbildning i vårt produktutbud. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning, tillträde så snart som möjligt.
Låter det här intressant? För mer information, kontakta Pia Eliasson, Nordic VD på telefon 070 ? 5085995 eller pia.eliasson@liko.se , eller Maria Kjellgren, personaladministratör på 0920 ? 47 47 15.
Din skriftliga ansökan vill vi ha senast 2 september. Skicka via e-post till jobb@liko.se eller med post till: Liko AB, Personalavdelningen, Nedre Vägen 100, 975 92 Luleå.

Publiceringsdatum
2011-08-05

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-02
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@liko.se

Kontakt
Maria Kjellgren, Personaladm., 0920-474715 (Arb), maria.kjellgren@liko.se

Företag
Liko AB

Adress
Liko AB
97592 LULEÅ

Kontorsadress
Nedre Vägen 100

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0920-474700
E-postadress: jobb@liko.se

Jobbnummer
996330

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Liko AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Liko AB: