Teamleader till Contact Center-Göteborg
First Camp Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos First Camp Sverige AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Lysekil,
Varberg,
Uddevalla eller i
hela Sverige First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 61 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja. Läs gärna mer om oss och vad vi gör på
www.firstcamp.se. First Camp erbjuder en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Här är gästens upplevelse alltid i fokus. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, contact center, fastighet och HR samlade.
Publiceringsdatum2022-06-03BeskrivningVi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter.
Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. En yrkesgrupp som vi värderar väldigt högt när det kommer till att skapa mervärde och kundnöjdhet är våra kollegor på Contact Center, som har en oerhört viktig roll inom First camp. Vi utökar vårt Contact Center och supporterar våra gäster i Sverige och Danmark.
Dina arbetsuppgifterSom Teamleader på Contact Center är du en del av den dagliga driften och är med och säkerställer att våra gäster får bästa service och att vi håller uppsatta KPI mm. Coaching av våra medarbetare på Contact Center , daglig planering av bemanning, schemaläggning, internutbildning för teamet . Kvalitetsarbete skapa rutiner och driva förbättringsarbete och att vara den första kontakten för våra medarbetare.
Du rapporterar till Contact Center Manager och tjänsten innebär ca 60% i daglig drift , skiftar beroende på säsong . Contact Center Teamet består beroende på säsong mellan 5 -25 medarbetare.
KvalifikationerVi söker dig som tycker om att vara med i driften och leda medarbetare och möta våra gäster. Du har höga krav på kvalitet och ett stort intresse för service. Du trivs med att coacha och utveckla personalen.
Vi ser helst att du har erfarenhet av att leda team och att arbeta med en coachande ledarstil och har erfarenhet från tex kundtjänst eller resebranschen. Som person är du lösningsorienterad och handlingskraftig och din personlighet inspirerar och motiverar dina kollegor. Du har dessutom en analytisk förmåga och tycker om att driva förbättringsarbete .Tycker du om att arbeta med service och är intresserad av en spännande arbetsplats är detta ett arbete för dig!
Moments of happiness for the many people är vad vi jobbar för varje dag. Glädje är vad vi vill att både våra gäster och våra medarbetare ska känna. För att det ska bli verklighet måste alla som arbetar på First Camp vara prestigelösa och positiva. Gästens upplevelse kommer alltid först för de har valt att tillbringa sina värdefulla semesterdagar hos just oss.
Vad erbjuder vi dig?
På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:
We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen
We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster
We Simplify: Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster
We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster
Vi erbjuder dig en arbetsplats där du har nära till kollegor när du behöver stöd. Kollegor som gärna bjuder på både erfarenhet och goda skratt. Vi är ett starkt team och vill fortsätta växa med fler teamorienterade kollegor som vill vara med och bygga på vår framgångssaga. Känner du dig träffad?
AnställningsvillkorVi söker ny en Teamleader som vill vara med och bygga upp vårt Skandinaviska Contact Center . Omfattningen är heltid och du är också en del i den dagliga driften. Arbetstiden varierar och inkluderar även kvällar och helger. Lönen följer Unionens kollektivavtal.
Så ansöker duUrval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan omgående. Vi arbetar kompetensbaserat i våra rekryteringar och söker aktivt efter de medarbetare som bäst matchar den kravprofil vi har satt upp för tjänsten. Som ett första steg i vår urvalsprocess kommer de personer som möter våra kvalifikationer att få genomföra två rekryteringstester där du matchas mot vår kravprofil. Mer information om detta får du vid genomförd ansökan.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse senast 15 sep Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFirst Camp Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/347".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare First Camp Sverige AB (org.nr 556618-9873)
Arbetsplats Contact Center - Supportkontor Göteborg
Kontakt Petra Evansdotter Persson
+46701991266 Jobbnummer 6714262
Observera att sista ansökningsdag har passerat.