Teamleader Service Desk till EasyPark i Stockholm
TNG Group AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Söker du nya utmaningar inom IT och vill utvecklas i en snabbväxande organisation som drivs av att skapa nytta för kunder över hela Europa?
EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Vår parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. Vår vision är tydlig - vi vill förbättra livet i framtidens städer - "Make cities more liveable"
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
En unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse.
Företaget gör just nu en spännande resa där du som Teamleder Service Desk kommer utgöra en central hub för Easyparks processer, kundupplevelse och dagliga verksamhet.
Häng med på resan!.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som Teamleader Service Desk arbetar du dagligen med att säkerställa att EasyParks kunder får en upplevelse utöver det vanliga. Det görs genom att kontinuerligt förbättra EasyParks tjänster, service- och supportsystem. Din roll handlar om att ansvara för att information, kunskap och lösningar hamnar hos rätt instans, tillämpas och följs upp. Dessutom kommer du att:
* Sortera, svara och koordinera förfrågningar och ärenden samt säkerställa SLA:er
* Ansvara för att prioritera, koordinera och eskalera inkommande tickets och följa upp dessa internt och externt
* Ansvara för att förbättringar kopplat till produktägare, kundsupport, försäljning och övriga stödfunktioner implementeras
* Analysera och ta fram statistik gällande incidenter/problem med leverantörer
* Hantera förändringsärenden i samråd med leverantörer
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tillsammans med vår CTO kommer du att bygga ut EasyParks Service Desk funktion. Du och ditt team kommer att arbetar nära interna intressenter och externa samarbetspartners, som finns spridda över hela världen, för att förbättra processer och öka kundnöjdheten. Tjänsten är placerad på EasyParks huvudkontor som är beläget i Värtahamnen i Stockholm.
VEM ÄR DU?
För denna roll är förståelse för både den tekniska och affärsorienterade verksamheten av vikt. Du arbetar med problemlösning och känner dig bekväm med att ta beslut utifrån data. Vidare ser vi att du är proaktiv i samarbete och kommunikation med andra. Du drivs av att ständigt arbeta med förbättringar och ser möjligheter i samverkan med interna och externa intressenter. Vidare ser vi att du har:
* Akademisk examen, gärna inom teknik eller ekonomi
* Minst 3 års erfarenhet av att leda ett team i daglig drift
* Erfarenhet från Service desk / 2nd line
* Flytande kunskaper i engelska, i tal och skrift
Meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat i en start- up, alternativt ett snabbväxande företag. Likaså är erfarenhet av team management och ITIL / agila metoder.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-01-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarcus Grahn 076 883 04 60
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3279828
Observera att sista ansökningsdag har passerat.