Teamleader kundservice

Seamless Payments AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Seamless Payments AB i Stockholm

Seamless grundades 2001 och är världsledande leverantör av transaktionssystem med över 200 medarbetare runt om i världen. I våra system hanteras årligen 3.1 miljarder transaktioner genom 525 000 aktiva försäljningsställen. En kombination av detta, tolv års erfarenhet och marknadsnärvaro i runt 30 länder ger Seamless en stark position inom mobila betalningar och spridning av elektroniska produkter. Våra kunder är allt från mobiloperatörer, banker, finansiella institutioner och alla former av detaljhandel. Vår egenutvecklade transaktionsplattform, som vi kallar ERS, utgör grunden för alla våra produkter.
2012 lanserades vår produkt SEQR i Sverige, 2013 i Rumänien och 2014 i Finland. Under 2014 är lansering planerad i Belgien. 2013 utsågs SEQR som vinnare i kategorin Best Mobile Money Deployment in Europe av Mobile Money Global Awards. Du kan läsa mer på  www.seqr.com .

Vill du jobba i en arbetsledande roll på kundservice, där du får vara med och styra upp rutiner och processer i ett företag på framfart? Är du dessutom intresserad av att fortsätta din bana inom mobila betalningar är detta en tjänst för dig!

I rollen som teamleader på kundservice har du personalansvar och fokus ligger på att coacha medarbetarna i deras vardag, liksom att lösa problem och ärenden som uppstår. En stor del av rollen innebär att bygga nya rutiner och processer för att effektivisera arbetet samt lyfta servicenivån ytterligare. Den entreprenörsanda som präglar arbetsmiljön bjuder in till stort inflytande och innebär samtidigt att hugga i där det behövs. Du har överblick över den dagliga aktiviteten och ser över möjliga problem och möjligheter kopplade till företagets produkter och tjänster.

För att trivas i rollen tror vi att du är kommunikativ, driven, organiserad och gillar att ta egna initiativ. Du motiveras av en föränderlig miljö med ett högt tempo på en mångkulturell arbetsplats. Vi ser att du är en social person som tar tag i saker och som trivs i en coachande roll.

Du har 2-3 års erfarenhet av att leda team och är en bra kommunikatör i tal och skrift både på svenska och engelska. Det är också önskvärt med 3-5 års arbetslivserfarenhet av direkt kundkontakt samt arbete inom exempelvis mobila telekombranschen, finansbranschen eller i en internationell organisation.

Passar den här rollen dig? Skicka oss din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2015-09-03

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Seamless Payments AB

Adress
Seamless Payments AB
SANKT ERIKSGATAN 121
11343 Stockholm

Kontorsadress
SANKT ERIKSGATAN 121

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2438866

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Seamless Payments AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Seamless Payments AB: